Pregled bibliografske jedinice broj: 627936
Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci?
Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci? // Metodički ogledi, 16 (2010), 1/2; 87-111 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 627936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci?
(Are there “Male” and “Female” Attitudes towards Learning of Physics, Physics as a Science, and Physics as a Profession?)
Autori
Marušić, Mirko ; Sliško, Josip
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 16
(2010), 1/2;
87-111
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
emocije i motivacija pri učenju fizike; spol učenika i učenje fizike; sposobnost za znanstveno razmišljanje; epistemološka stajališta i učenje fizike; trud pri učenju fizike; fizika kao profesionalni izbor
(emotions and motivation in learning physics; students’ gender and learning of physics; capability for science thinking; epistemological standing points and learning of physics; effort in learning of physics; physics as a professional choice)
Sažetak
U ovom radu se iznose rezultati istraživanja koje razmatra relativno neproučen aspekt nastave fizike, povezan s općim učeničkim stavovima o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao mogućoj struci. Osim toga je napravljena analiza razlika u tim stavovima u odnosu na spol učenika, posebno u slučajevima u kojima su te razlike značajno izražene. Istraživanje je provedeno na populaciji od 176 učenika četvrtog razreda jezičnog i klasičnog gimnazijskog usmjerenja u Splitu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija