Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 627936

Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci?


Marušić, Mirko; Sliško, Josip
Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci? // Metodički ogledi, 16 (2010), 1/2; 87-111 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 627936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci?
(Are there “Male” and “Female” Attitudes towards Learning of Physics, Physics as a Science, and Physics as a Profession?)

Autori
Marušić, Mirko ; Sliško, Josip

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 16 (2010), 1/2; 87-111

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
emocije i motivacija pri učenju fizike; spol učenika i učenje fizike; sposobnost za znanstveno razmišljanje; epistemološka stajališta i učenje fizike; trud pri učenju fizike; fizika kao profesionalni izbor
(emotions and motivation in learning physics; students’ gender and learning of physics; capability for science thinking; epistemological standing points and learning of physics; effort in learning of physics; physics as a professional choice)

Sažetak
U ovom radu se iznose rezultati istraživanja koje razmatra relativno neproučen aspekt nastave fizike, povezan s općim učeničkim stavovima o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao mogućoj struci. Osim toga je napravljena analiza razlika u tim stavovima u odnosu na spol učenika, posebno u slučajevima u kojima su te razlike značajno izražene. Istraživanje je provedeno na populaciji od 176 učenika četvrtog razreda jezičnog i klasičnog gimnazijskog usmjerenja u Splitu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirko Marušić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak www.hrfd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Marušić, Mirko; Sliško, Josip
Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci? // Metodički ogledi, 16 (2010), 1/2; 87-111 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Marušić, M. & Sliško, J. (2010) Postoje li »muški« i »ženski« stavovi o učenju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci?. Metodički ogledi, 16 (1/2), 87-111.
@article{article, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Mirko and Sli\v{s}ko, Josip}, year = {2010}, pages = {87-111}, keywords = {emocije i motivacija pri u\v{c}enju fizike, spol u\v{c}enika i u\v{c}enje fizike, sposobnost za znanstveno razmi\v{s}ljanje, epistemolo\v{s}ka stajali\v{s}ta i u\v{c}enje fizike, trud pri u\v{c}enju fizike, fizika kao profesionalni izbor}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {16}, number = {1/2}, issn = {0353-765X}, title = {Postoje li »mu\v{s}ki« i »\v{z}enski« stavovi o u\v{c}enju fizike, o fizici kao znanosti i fizici kao struci?}, keyword = {emocije i motivacija pri u\v{c}enju fizike, spol u\v{c}enika i u\v{c}enje fizike, sposobnost za znanstveno razmi\v{s}ljanje, epistemolo\v{s}ka stajali\v{s}ta i u\v{c}enje fizike, trud pri u\v{c}enju fizike, fizika kao profesionalni izbor} }
@article{article, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Mirko and Sli\v{s}ko, Josip}, year = {2010}, pages = {87-111}, keywords = {emotions and motivation in learning physics, students’ gender and learning of physics, capability for science thinking, epistemological standing points and learning of physics, effort in learning of physics, physics as a professional choice}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {16}, number = {1/2}, issn = {0353-765X}, title = {Are there “Male” and “Female” Attitudes towards Learning of Physics, Physics as a Science, and Physics as a Profession?}, keyword = {emotions and motivation in learning physics, students’ gender and learning of physics, capability for science thinking, epistemological standing points and learning of physics, effort in learning of physics, physics as a professional choice} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font