Pregled bibliografske jedinice broj: 626759
Perspektive razvoja obrazovanja učitelja i nastavnika u Republici Hrvatskoj
Perspektive razvoja obrazovanja učitelja i nastavnika u Republici Hrvatskoj // Europsko obrazovanje učitelja i nastavnika - na putu prema novom obrazovanom cilju. Izvještaji iz Zapadne i Jugoistočne Europe / Domović, Vlatka ; Gehrmann, Siegfried ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2013. str. 128-159
CROSBI ID: 626759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Perspektive razvoja obrazovanja učitelja i nastavnika u Republici Hrvatskoj
(Teacher Education in Croatia – Perspectives for Further Development)
Autori
Domović, Vlatka ; Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Knežević, Željka ; Oreški, Predrag ; Petravić, Ana ; Šimović, Vladimir ; Vican, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Europsko obrazovanje učitelja i nastavnika - na putu prema novom obrazovanom cilju. Izvještaji iz Zapadne i Jugoistočne Europe
Urednik/ci
Domović, Vlatka ; Gehrmann, Siegfried ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
128-159
ISBN
978-953-0-51568-0
Ključne riječi
obrazovanje učitelja i nastavnika, Hrvatska, europska dimenzija, odgojne znanosti, interkulturalni odgoj i obrazovanje, jezično obrazovanje, strani jezici, novi mediji, obrazovanje za poduzetništvo
(teacher education, Croatia, European dimension, educational sciences, intercultural education, language education, foreign languages, new media, enterpreneurship)
Sažetak
Poglavlje se bavi obrazovanjem učitelja i nastavnika u Hrvatskoj iz perspektive europske dimenzije. Analizira se pet izdvojenih područja u obrazovnom sustavu i u sustavu obrazovanja učitelja i nastavnika: odgojne znanosti, interkulturalni odgoj i obrazovanje, jezično obrazovanje s naglaskom na strane i manjinske jezike, novi mediji te odgoj za poduzetništvo. Na toj se osnovi daje kritički osvrt na utvrđeno stanje i trendove te se formuliraju preporuke za daljnji razvoj europske dimenzije u analiziranim područjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Filologija
Napomena
Njemačka inačica rada objavljena je pod naslovom "Lehrerbildung in Kroatien – Perspektiven der Entwicklung", U:Domović, Vlatka ; Gehrmann, Siegfried ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana (ur. ; 2013): Europäische Lehrerbildung. Annäherung an ein neues Leitbild. Berichte aus West- und Südosteuropa. Münster/ New York/ München/ Berlin: Waxmann, str.135-171
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Petravić, Ana, MZOS ) ( CroRIS)
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Šimović, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Predrag Oreški (autor)
Dijana Vican (autor)
Vladimir Šimović (autor)
Vlatka Domović (autor)
Željka Knežević (autor)
Ana Petravić (autor)
Zygfryd Eckardt Gehrmann (autor)