Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 625104

Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima


Borić, Edita; Škugor, Alma
Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 1-2; 201-219 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 625104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima
(The analysis of question in textbooks and workbooks of nature and social sciences with regard to educational achievements)

Autori
Borić, Edita ; Škugor, Alma

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 154 (2013), 1-2; 201-219

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Priroda i društvo;; udžbenici i radne bilježnice; Nastavni plan i program; razine obrazovnih postignuća; Bloomova taksonomija; kompetencije
(natural and social sciences; textbooks and workbooks; national teaching curriculum; levels of educational achievements; Blooms taxonomy; competeces)

Sažetak
Udžbenik je još uvijek temeljni nastavni medij koji učitelji najčešće koriste u nastavi. Stoga su u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva analizirana pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje prema obrazovnim postignućima. Cilj je provedenoga istraživanja bio utvrditi koja znanja, vještine, sposobnosti, vrijednosti i stavove učenici mogu stjecati pomoću navedenih pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva od 1. do 4. razred odobrenim od MZOS-a. Utvrđena je neravnomjerna zastupljenost pitanja po pojedinim kognitivnim razinama te najveća zastupljenost pitanja na nižoj kognitivnoj razini. Udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva nisu u cijelosti usklađeni sa zahtjevima Nacionalnog okvirnog kurikuluma i Nastavnim planom i programom s obzirom na razine obrazovnih postignuća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Avatar Url Alma Škugor (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Edita; Škugor, Alma
Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 1-2; 201-219 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Borić, E. & Škugor, A. (2013) Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima. Napredak (Zagreb), 154 (1-2), 201-219.
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and \v{S}kugor, Alma}, year = {2013}, pages = {201-219}, keywords = {Priroda i dru\v{s}tvo, , ud\v{z}benici i radne bilje\v{z}nice, Nastavni plan i program, razine obrazovnih postignu\'{c}a, Bloomova taksonomija, kompetencije}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {154}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Analiza pitanja u ud\v{z}benicima i radnim bilje\v{z}nicama Prirode i dru\v{s}tva prema obrazovnim postignu\'{c}ima}, keyword = {Priroda i dru\v{s}tvo, , ud\v{z}benici i radne bilje\v{z}nice, Nastavni plan i program, razine obrazovnih postignu\'{c}a, Bloomova taksonomija, kompetencije} }
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and \v{S}kugor, Alma}, year = {2013}, pages = {201-219}, keywords = {natural and social sciences, textbooks and workbooks, national teaching curriculum, levels of educational achievements, Blooms taxonomy, competeces}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {154}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {The analysis of question in textbooks and workbooks of nature and social sciences with regard to educational achievements}, keyword = {natural and social sciences, textbooks and workbooks, national teaching curriculum, levels of educational achievements, Blooms taxonomy, competeces} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font