Pregled bibliografske jedinice broj: 625104
Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima
Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 1-2; 201-219 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 625104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva prema obrazovnim postignućima
(The analysis of question in textbooks and workbooks of nature and social sciences with regard to educational achievements)
Autori
Borić, Edita ; Škugor, Alma
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 154
(2013), 1-2;
201-219
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Priroda i društvo;; udžbenici i radne bilježnice; Nastavni plan i program; razine obrazovnih postignuća; Bloomova taksonomija; kompetencije
(natural and social sciences; textbooks and workbooks; national teaching curriculum; levels of educational achievements; Blooms taxonomy; competeces)
Sažetak
Udžbenik je još uvijek temeljni nastavni medij koji učitelji najčešće koriste u nastavi. Stoga su u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva analizirana pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje prema obrazovnim postignućima. Cilj je provedenoga istraživanja bio utvrditi koja znanja, vještine, sposobnosti, vrijednosti i stavove učenici mogu stjecati pomoću navedenih pitanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva od 1. do 4. razred odobrenim od MZOS-a. Utvrđena je neravnomjerna zastupljenost pitanja po pojedinim kognitivnim razinama te najveća zastupljenost pitanja na nižoj kognitivnoj razini. Udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva nisu u cijelosti usklađeni sa zahtjevima Nacionalnog okvirnog kurikuluma i Nastavnim planom i programom s obzirom na razine obrazovnih postignuća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- EBSCO