Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 624589

Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti


Dobrača, Igor
Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti // Praktični menadžment, III (2012), 4; 81-85 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 624589 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti
(Location based services and their marketing opportunities)

Autori
Dobrača, Igor

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) III (2012), 4; 81-85

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
lokacijski servisi ; GPS ; mobilna telefonija ; lokacijski marketing ; privatnost
(Location-based services ; GPS ; mobile telephony ; Location marketing ; privacy)

Sažetak
Mobilna telefonija je široko dostupna usluga, a inovativnošću i kontinuiranim unapređivanjem mobilni telefoni su postali mala računala. Danas svaki bolji mobilni telefon ima mogućnost primanja GPS signala, čime se stvara mogućnost korištenja mnogobrojnih lokacijskih servisa kao što su primjerice: navigacija, pregled karata i interesnih lokacija, dijeljenje informacija o lokaciji i slično. Uvidjevši mogućnosti lokacijskih servisa marketinški stručnjaci su osmislili lokacijski marketing čija je svrha marketinšku poruku koja se upućuje potrošaču sadrži, osim ponude koja je oblikovana prema njegovim željama i potrebama, informaciju o najbližoj lokaciju u njegovoj okolici u kojoj može svoje želje i potrebe zadovoljiti. U članku su definirani lokacijski servisi i dan prikaz moguće primjene u marketingu uz osvrt na problematiku privatnosti pri korištenja lokacijskih servisa radi rastuće svijesti potrošača o tom ljudskom pravu. Također dana je analiza stanja pokretnih komunikacijskih mreža i širokopojasnog pristupa internetu putem pokretne komunikacijske mreže u Republici Hrvatskoj, a koji čine osnovu za uvođenje lokacijskih servisa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Igor Dobrača (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dobrača, Igor
Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti // Praktični menadžment, III (2012), 4; 81-85 (domaća recenzija, članak, stručni)
Dobrača, I. (2012) Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti. Praktični menadžment, III (4), 81-85.
@article{article, author = {Dobra\v{c}a, Igor}, year = {2012}, pages = {81-85}, keywords = {lokacijski servisi, GPS, mobilna telefonija, lokacijski marketing, privatnost}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {III}, number = {4}, issn = {1847-8107}, title = {Lokacijski servisi i njihove marketin\v{s}ke mogu\'{c}nosti}, keyword = {lokacijski servisi, GPS, mobilna telefonija, lokacijski marketing, privatnost} }
@article{article, author = {Dobra\v{c}a, Igor}, year = {2012}, pages = {81-85}, keywords = {Location-based services, GPS, mobile telephony, Location marketing, privacy}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {III}, number = {4}, issn = {1847-8107}, title = {Location based services and their marketing opportunities}, keyword = {Location-based services, GPS, mobile telephony, Location marketing, privacy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font