Pregled bibliografske jedinice broj: 624589
Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti
Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti // Praktični menadžment, III (2012), 4; 81-85 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 624589 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti
(Location based services and their marketing opportunities)
Autori
Dobrača, Igor
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) III
(2012), 4;
81-85
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
lokacijski servisi ; GPS ; mobilna telefonija ; lokacijski marketing ; privatnost
(Location-based services ; GPS ; mobile telephony ; Location marketing ; privacy)
Sažetak
Mobilna telefonija je široko dostupna usluga, a inovativnošću i kontinuiranim unapređivanjem mobilni telefoni su postali mala računala. Danas svaki bolji mobilni telefon ima mogućnost primanja GPS signala, čime se stvara mogućnost korištenja mnogobrojnih lokacijskih servisa kao što su primjerice: navigacija, pregled karata i interesnih lokacija, dijeljenje informacija o lokaciji i slično. Uvidjevši mogućnosti lokacijskih servisa marketinški stručnjaci su osmislili lokacijski marketing čija je svrha marketinšku poruku koja se upućuje potrošaču sadrži, osim ponude koja je oblikovana prema njegovim željama i potrebama, informaciju o najbližoj lokaciju u njegovoj okolici u kojoj može svoje želje i potrebe zadovoljiti. U članku su definirani lokacijski servisi i dan prikaz moguće primjene u marketingu uz osvrt na problematiku privatnosti pri korištenja lokacijskih servisa radi rastuće svijesti potrošača o tom ljudskom pravu. Također dana je analiza stanja pokretnih komunikacijskih mreža i širokopojasnog pristupa internetu putem pokretne komunikacijske mreže u Republici Hrvatskoj, a koji čine osnovu za uvođenje lokacijskih servisa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti