Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623303

Primjena računala u nastavnom procesu prirodoslovno-matematičkih predmeta


Šimović, Vladimir; Varga, Matija; Vrbanec, Tedo
Primjena računala u nastavnom procesu prirodoslovno-matematičkih predmeta // 2. međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava" (PON) : zbornik radova
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 281-291 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 623303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena računala u nastavnom procesu prirodoslovno-matematičkih predmeta
(Use of computers in the teaching process of science and mathematics subjects)

Autori
Šimović, Vladimir ; Varga, Matija ; Vrbanec, Tedo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
2. međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava" (PON) : zbornik radova / - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014, 281-291

ISBN
978-9958-16-023-3

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava" (2 ; 2013)

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2013. - 23.03.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
primjena računala; prirodoslovno matematički predmeti; znanje; motivatori; tableti; elektronička anketa; poučavanje pomoću ICT-a
(computer application; science and mathematics subjects; knowledge; incentives; iPad; electronic poll; teaching using ICT)

Sažetak
Problemi u Republici Hrvatskoj koji se danas nastoje riješiti u nastavnom procesu prirodoslovno matematičkih predmeta su: kako steći što više znanja iz prirodoslovno matematičkih predmeta u određenim školama u kojima evidentno postoje loše ocjene koje su također mjeritelji znanja i demotivatori za učenike, kako motivirati učenike za aktivno i uspješno sudjelovanje u nastavnom procesu prirodoslovno matematičkih predmeta, ne snalaženje učenika u traženju određenog mjesta (točke) na karti. Učenicima predstavlja problem nošenje u školu velikih i teških torbi punih knjiga. Ovim radom ćemo ponuditi dva rješenja ovog problema: (1) škola može kupiti tablete koji bi bili pod ključem i nastavnici bi na njih predbilježbom planirali za korištenje u nastavi te davali učenicima početkom sata, a učenici bi ih vraćali krajem sata, (2) roditelji također mogu umjesto skupih i teških udžbenika i radnih bilježnica kupiti jednako skupi tablet koji će učenici koristiti 4 godine i biti će trajno njihov te bi trebali nositi u školu samo bilježnice. U nastavnom procesu ponekad također predstavlja problem nekim nastavnicima ispravljanje zadataka dok čekanje rezultata izaziva pravi stres kod učenika. Rješavanje provjera na računalu eliminira taj problem. Programi JIT omogućuju pregled rezultata i ispis ocjena. Zadaci istraživanja su: utvrditi je li učenicima ugodnije rješavati provjere na računalu ili klasičnim načinom na papiru, utvrditi koliko alata poznaju učenici za moguću primjenu u nastavi geografije, utvrditi na temelju ocjena i neformalnog razgovora (intervjuom) s učenicima i nastavnicima je li tradicionalni način poučavanja učinkovit, utvrditi treba li uvesti računalo kao motivator u nastavu prirodoslovno matematičkih predmeta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vladimir Šimović (autor)

Avatar Url Tedo Vrbanec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimović, Vladimir; Varga, Matija; Vrbanec, Tedo
Primjena računala u nastavnom procesu prirodoslovno-matematičkih predmeta // 2. međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava" (PON) : zbornik radova
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 281-291 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šimović, V., Varga, M. & Vrbanec, T. (2014) Primjena računala u nastavnom procesu prirodoslovno-matematičkih predmeta. U: 2. međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava" (PON) : zbornik radova.
@article{article, author = {\v{S}imovi\'{c}, Vladimir and Varga, Matija and Vrbanec, Tedo}, year = {2014}, pages = {281-291}, keywords = {primjena ra\v{c}unala, prirodoslovno matemati\v{c}ki predmeti, znanje, motivatori, tableti, elektroni\v{c}ka anketa, pou\v{c}avanje pomo\'{c}u ICT-a}, isbn = {978-9958-16-023-3}, title = {Primjena ra\v{c}unala u nastavnom procesu prirodoslovno-matemati\v{c}kih predmeta}, keyword = {primjena ra\v{c}unala, prirodoslovno matemati\v{c}ki predmeti, znanje, motivatori, tableti, elektroni\v{c}ka anketa, pou\v{c}avanje pomo\'{c}u ICT-a}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {\v{S}imovi\'{c}, Vladimir and Varga, Matija and Vrbanec, Tedo}, year = {2014}, pages = {281-291}, keywords = {computer application, science and mathematics subjects, knowledge, incentives, iPad, electronic poll, teaching using ICT}, isbn = {978-9958-16-023-3}, title = {Use of computers in the teaching process of science and mathematics subjects}, keyword = {computer application, science and mathematics subjects, knowledge, incentives, iPad, electronic poll, teaching using ICT}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font