Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623102

Modaliteti suradničkih odnosa školskog pedagoga i roditelja


Lukaš, Mirko; Gazibara, Senka
Modaliteti suradničkih odnosa školskog pedagoga i roditelja // Život i škola, 24 (2010), 2; 210-229 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 623102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modaliteti suradničkih odnosa školskog pedagoga i roditelja
(Cooperation models between a school pedaguoge and parents)

Autori
Lukaš, Mirko ; Gazibara, Senka

Izvornik
Život i škola (0044-4855) 24 (2010), 2; 210-229

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
suradnja; pedagog; roditelji; oblici suradnje pedagoga i roditelja
(cooperation; pedagogue; parents; cooperation models between a pedagogue and parents)

Sažetak
Roditeljska uloga danas postaje sve složenija i nemoguće je djecu odgajati na prirodnoj sposobnosti, već je znanje preduvjet odgoja. Škola i roditeljski dom dvije su polovice odgojno- obrazovne sredine i njihova je suradnja neizostavna, kao i ključan čimbenik uspjeha djeteta. Zbog tog su se razloga u radu analizirali oblici suradnje pedagoga i roditelja. Prikazala se povijest suradnje roditelja i škole, naglasila se važnost suradnje pedagoga i roditelja i opisali postojeći oblici suradnje pedagoga i roditelja, obuhvaćajući i tradicionalne i suvremene oblike. Rad je postavio cilj kojim su se željeli ispitati oblici suradnje pedagoga i roditelja, kao i mišljenje roditelja o kvaliteti ove suradnje. U tu su svrhu postavljena sljedeća straživačka pitanja: koji se oblici suradnje stručnog suradnika – pedagoga i roditelja provode u školama, surađuju li roditelji s pedagogom i koji su razlozi toj suradnji, kao i kakvo je mišljenje roditelja o zajedničkom djelovanju. Korišteni instrument je anketni upitnik, proveden na uzorku od osam osnovnih škola i to na 183 roditelja učenika osnovnih škola. Više od polovice ispitanika izjasnilo se da ne zna je li u školi ponuđen neki oblik suradnje s pedagogom ili da nije ponuđena suradnja s pedagogom. Većina ispitanih roditelja ne surađuje s pedagogom najčešće objašnjavajući da nije bilo prilike ili potrebe za suradnjom. Ustanovljeno je da i dalje postoji potreba za aktivnijim uključivanjem roditelja u život i rad škole. Rad je pokazao da je u praksi potrebno više djelovati na angažiranju i roditelja i pedagoga radi obogaćivanja zajedničke suradnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Senka Žižanović (autor)

Avatar Url Mirko Lukaš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Lukaš, Mirko; Gazibara, Senka
Modaliteti suradničkih odnosa školskog pedagoga i roditelja // Život i škola, 24 (2010), 2; 210-229 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Lukaš, M. & Gazibara, S. (2010) Modaliteti suradničkih odnosa školskog pedagoga i roditelja. Život i škola, 24 (2), 210-229.
@article{article, author = {Luka\v{s}, Mirko and Gazibara, Senka}, year = {2010}, pages = {210-229}, keywords = {suradnja, pedagog, roditelji, oblici suradnje pedagoga i roditelja}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {24}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Modaliteti suradni\v{c}kih odnosa \v{s}kolskog pedagoga i roditelja}, keyword = {suradnja, pedagog, roditelji, oblici suradnje pedagoga i roditelja} }
@article{article, author = {Luka\v{s}, Mirko and Gazibara, Senka}, year = {2010}, pages = {210-229}, keywords = {cooperation, pedagogue, parents, cooperation models between a pedagogue and parents}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {24}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Cooperation models between a school pedaguoge and parents}, keyword = {cooperation, pedagogue, parents, cooperation models between a pedagogue and parents} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • EBSCO Publishing





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font