Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623038

Analiza primjene IKT u nastavi matematike u Republici Hrvatskoj


Bjelanović Dijanić, Željka
Analiza primjene IKT u nastavi matematike u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije "Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 623038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza primjene IKT u nastavi matematike u Republici Hrvatskoj
(The analysis of ICT application in Math teaching in Croatia)

Autori
Bjelanović Dijanić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije "Pedagogija, obrazovanje i nastava" / - , 2013

Skup
Druga međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava"

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2003. - 23.03.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
IKT; nastava matematike; računalo u nastavi; učestalost korištenja IKT
(ICT; math teaching; computer in the classroom; frequency of using ICT)

Sažetak
U posljednjih dvadesetak godina svjedoci smo naglog razvoja informacijsko-komunikacijske tehnologije kako u svijetu tako i u Republici Hrvatskoj. Škole su opremljene sve većim brojem računala, pametnih ploča, prijenosnih računala i projektora, a nastavnicima se pruža redovita mogućnost stručnog usavršavanja u poznavanju i primjeni IKT u pripremi, provedbi i evaluaciji nastavnog procesa. Istraživanja pokazuju da uporaba IKT-a ima utjecaj na napredak u učenju. Međutim, uspješnost e-učenja uvelike ovisi o načinu na koji se IKT implementira u nastavnom procesu, odnosno o nastavnim strategijama, metodama i oblicima rada. U nastavi matematike računalo uz pomoć specijaliziranih matematičkih programa poput programa dinamične geometrije, interaktivnih apleta, programa za crtanje grafova, CAS programa, 3D simulacija i sl. mogu potaknuti interes i motivaciju za savladavanjem sadržaja tog predmeta. Kako bi utvrdili trenutno stanje korištenja IKT u nastavi matematike u Republici Hrvatskoj, provedeno je istraživanje među nastavnicima matematike osnovnih i srednjih škola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija

Napomena
Znanstvena konferencija održana i rad prezentiran, a zbornik radova u pripremi.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju:

Bjelanović Dijanić, Željka
Analiza primjene IKT u nastavi matematike u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije "Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bjelanović Dijanić, Ž. (2013) Analiza primjene IKT u nastavi matematike u Republici Hrvatskoj. U: Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije "Pedagogija, obrazovanje i nastava".
@article{article, author = {Bjelanovi\'{c} Dijani\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2013}, keywords = {IKT, nastava matematike, ra\v{c}unalo u nastavi, u\v{c}estalost kori\v{s}tenja IKT}, title = {Analiza primjene IKT u nastavi matematike u Republici Hrvatskoj}, keyword = {IKT, nastava matematike, ra\v{c}unalo u nastavi, u\v{c}estalost kori\v{s}tenja IKT}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Bjelanovi\'{c} Dijani\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2013}, keywords = {ICT, math teaching, computer in the classroom, frequency of using ICT}, title = {The analysis of ICT application in Math teaching in Croatia}, keyword = {ICT, math teaching, computer in the classroom, frequency of using ICT}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font