Pregled bibliografske jedinice broj: 623038
Analiza primjene IKT u nastavi matematike u Republici Hrvatskoj
Analiza primjene IKT u nastavi matematike u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije "Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 623038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza primjene IKT u nastavi matematike u Republici Hrvatskoj
(The analysis of ICT application in Math teaching in Croatia)
Autori
Bjelanović Dijanić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene konferencije "Pedagogija, obrazovanje i nastava"
/ - , 2013
Skup
Druga međunarodna znanstvena konferencija "Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2003. - 23.03.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
IKT; nastava matematike; računalo u nastavi; učestalost korištenja IKT
(ICT; math teaching; computer in the classroom; frequency of using ICT)
Sažetak
U posljednjih dvadesetak godina svjedoci smo naglog razvoja informacijsko-komunikacijske tehnologije kako u svijetu tako i u Republici Hrvatskoj. Škole su opremljene sve većim brojem računala, pametnih ploča, prijenosnih računala i projektora, a nastavnicima se pruža redovita mogućnost stručnog usavršavanja u poznavanju i primjeni IKT u pripremi, provedbi i evaluaciji nastavnog procesa. Istraživanja pokazuju da uporaba IKT-a ima utjecaj na napredak u učenju. Međutim, uspješnost e-učenja uvelike ovisi o načinu na koji se IKT implementira u nastavnom procesu, odnosno o nastavnim strategijama, metodama i oblicima rada. U nastavi matematike računalo uz pomoć specijaliziranih matematičkih programa poput programa dinamične geometrije, interaktivnih apleta, programa za crtanje grafova, CAS programa, 3D simulacija i sl. mogu potaknuti interes i motivaciju za savladavanjem sadržaja tog predmeta. Kako bi utvrdili trenutno stanje korištenja IKT u nastavi matematike u Republici Hrvatskoj, provedeno je istraživanje među nastavnicima matematike osnovnih i srednjih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
Napomena
Znanstvena konferencija održana i rad prezentiran, a zbornik radova u pripremi.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb