Pregled bibliografske jedinice broj: 621799
Usvajanje bioloških sadržaja aktivnim učenjem u osnovnoj školi
Usvajanje bioloških sadržaja aktivnim učenjem u osnovnoj školi, 2011., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, Osijek
CROSBI ID: 621799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usvajanje bioloških sadržaja aktivnim učenjem u osnovnoj školi
(Attainment of biological content from active learning in primary school)
Autori
Špiranović, Daria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za biologiju
Mjesto
Osijek
Datum
18.07
Godina
2011
Stranica
82
Mentor
Merdić, Enrih
Neposredni voditelj
Labak, Irena
Ključne riječi
aktivna nastava; tradicionalna nastava
(active class; traditional class)
Sažetak
Usvojenost bioloških sadržaja između učenika sedmih i osmih razreda eksperimentalne i kontrolne skupine ispitana je analizom inicijalne i završne pismene provjere znanja te njihovom međusobnom usporedbom. Dobiveni rezultati interpretirani su prema analizama videozapisa da bi se utvrdila eventualna povezanost između same motivacije i učiteljeva stava s rezultatima inicijalne i završne pismene provjere znanja. Rezultati te statistička analiza pokazala je da su učenici 7. razreda kontrolne skupine bolje riješili inicijalnu i završnu pismenu provjeru znanja u odnosu na učenike eksperimentalne skupine, ali se statistički značajna razlika očitovala u završnoj pismenoj provjeri znanja. Učenici 8. razreda eksperimentalne skupine statistički su bolje riješili inicijalnu i završnu pismenu provjeru znanja nego učenici kontrolne skupine. Prema ukupnim rezultatima T – test je pokazao da su učenici 7. i 8. razreda eksperimentalne skupine bolji od kontrolne, ali se statistički značajna razlika pokazala samo u inicijalnoj provjeri znanja. Učenici 8. razreda bolji su u rješavanju inicijalne i završne pismene provjere znanja od učenika 7. razreda.
Izvorni jezik
Hrvatski