Pregled bibliografske jedinice broj: 621293
Sinteza misaone mape, dramske igre i okruglog stola kao nastavnih metoda u metodici sveučilišne nastave
Sinteza misaone mape, dramske igre i okruglog stola kao nastavnih metoda u metodici sveučilišne nastave // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A., Majhut, B. (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i ECNSI - Europski centar za sustavna i napredna istraživanja, Zagreb
Zagreb, Hrvatska, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 621293 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sinteza misaone mape, dramske igre i okruglog stola kao nastavnih metoda u metodici sveučilišne nastave
(Synthesis of cognitive maps, dramatic play and the round table as a teaching method in university teaching methodology)
Autori
Rogošić, Silvia ; Vukojević, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A., Majhut, B. (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i ECNSI - Europski centar za sustavna i napredna istraživanja, Zagreb
/ - , 2013
Skup
Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika (RUHMJ- 5)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Misaone mape; dramska igra; okrugli stol; produciranje ideja
(Mind maps; dramatic play; round table; producing ideas)
Sažetak
Mnogobrojna istraživanja dokazuju da studenti teorijskom dijelu nastave...
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Šimović, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb