Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 620862

Vizualni identitet unikatnih proizvoda "Cvita"


Juričev Martinčev. Cvitana
Vizualni identitet unikatnih proizvoda "Cvita", 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 620862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualni identitet unikatnih proizvoda "Cvita"
(Visual identity unique items "Cvita")

Autori
Juričev Martinčev. Cvitana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.02

Godina
2012

Stranica
74

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
Vizualni identitet; knjiga standarda; logotip; modna marka; brand; dizajn
(The visual identity; the book of standards; logo; fashion brand; brand; design)

Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se vizualnim identitetom ručno izrađenih proizvoda "Cvita". Velika se važnost pridaje izradi vizualnog identiteta i njegovim elementima kao što su ime marke, logotip, boja, tipografija. U svrhu izrade kvalitetnog i uspješnog vizualnog identiteta u radu se analizira konkurencija i uspoređuje sa firmom “Cvita“ za koju se logotip izrađuje. Anketirana je i ciljna skupina kako bi se istražile njene želje, potrebe, običaji, uvjerenja i ponašanja u svakodnevnom životu. Na temelju dobivenih rezultata izrađen je vizualni identitet modne marke "Cvita". Rad istiće važnost vizualnog identiteta i njegovih elemenata u povećanju konkurentnosti i jačanja tržišne pozicije firme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Juričev Martinčev. Cvitana
Vizualni identitet unikatnih proizvoda "Cvita", 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Juričev Martinčev. Cvitana (2012) 'Vizualni identitet unikatnih proizvoda "Cvita"', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2012}, pages = {74}, keywords = {Vizualni identitet, knjiga standarda, logotip, modna marka, brand, dizajn}, title = {Vizualni identitet unikatnih proizvoda "Cvita"}, keyword = {Vizualni identitet, knjiga standarda, logotip, modna marka, brand, dizajn}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2012}, pages = {74}, keywords = {The visual identity, the book of standards, logo, fashion brand, brand, design}, title = {Visual identity unique items "Cvita"}, keyword = {The visual identity, the book of standards, logo, fashion brand, brand, design}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font