Pregled bibliografske jedinice broj: 620862
Vizualni identitet unikatnih proizvoda "Cvita"
Vizualni identitet unikatnih proizvoda "Cvita", 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 620862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identitet unikatnih proizvoda "Cvita"
(Visual identity unique items "Cvita")
Autori
Juričev Martinčev. Cvitana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.02
Godina
2012
Stranica
74
Mentor
Brozović, Maja
Ključne riječi
Vizualni identitet; knjiga standarda; logotip; modna marka; brand; dizajn
(The visual identity; the book of standards; logo; fashion brand; brand; design)
Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se vizualnim identitetom ručno izrađenih proizvoda "Cvita". Velika se važnost pridaje izradi vizualnog identiteta i njegovim elementima kao što su ime marke, logotip, boja, tipografija. U svrhu izrade kvalitetnog i uspješnog vizualnog identiteta u radu se analizira konkurencija i uspoređuje sa firmom “Cvita“ za koju se logotip izrađuje. Anketirana je i ciljna skupina kako bi se istražile njene želje, potrebe, običaji, uvjerenja i ponašanja u svakodnevnom životu. Na temelju dobivenih rezultata izrađen je vizualni identitet modne marke "Cvita". Rad istiće važnost vizualnog identiteta i njegovih elemenata u povećanju konkurentnosti i jačanja tržišne pozicije firme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Brozović
(mentor)