Pregled bibliografske jedinice broj: 620358
Primjena informacijsko – komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju
Primjena informacijsko – komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski Fakultet, Osijek
CROSBI ID: 620358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena informacijsko – komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju
(Application of ICT in Primary Education)
Autori
Hrbak, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski Fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
02.10
Godina
2012
Stranica
18
Mentor
Petr Balog, Kornelija
Neposredni voditelj
Martinović, Ivana
Ključne riječi
Informacijsko-komunikacijska tehnologija; edukacija; implementacija; obrazovanje
(ICT; education; implementation)
Sažetak
Ovaj rad govori o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije (u nastavku teksta ICT) u osnovnoškolskom obrazovnom programu. Najprije se definiraju ključni pojmovi, a potom se opisuje kontekst unutar kojeg se promatra dana pojava i ovisnost implementacije ICT-a (eng. information and communication technology) o njima. Daje se i uvid u trenutno stanje u području informacijske pismenosti u Hrvatskoj u usporedbi s drugim zemljama. Govori se o ulozi osnovnoškolskog obrazovanja na daljnje obrazovanje učenika, ulozi implementacije informacijsko-komunikacijskih tehnologija na njihovo obrazovanje i njihova važnost. Nadalje, u radu se govori o edukaciji učitelja, kako se provodi, koliko je uspješna uz primjere i mišljenja samih učitelja. Dotiče se i uloge voditelja škola i njihovom razumijevanju i odobravanju uvođenja ICT-a u nastavu. Gledajući načine na koje se ICT koristi u nastavi, prikazana je i podjela na vrste obrazovanja s obzirom na stupanj (količinu i zastupljenost ICT-a) implementacije u nastavni program. U nastavku se obrađuje blisko vezana informacijska revolucija, njezin tok i utjecaj na cjelokupno društvo. Govori o tome što je to, kako utječe na pojedince i koja je njezina važnost. Kraj rada donosi mogućnosti uporabe uz konkretne primjere i potencijal koji imaju. Svrha ovog rada je dati uvid u općenito stanje s nekoliko konkretnih primjera drugih država. Pokušava približiti značaj utjecaja okolnosti u kojima se učenici i obrazovna institucija osnovne škole nalaze na implementaciju informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Time se potiče promatranje stanja neke zemlje prije nego li se stvori osuda, a ujedno se i stvara razumijevanje važnosti informacijskih i komunikacijskih alata i pomagala u obrazovanju i međusobna povezanost s društvenim napretkom neke zemlje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek