Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 620358

Primjena informacijsko – komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju


Hrbak, Vedrana
Primjena informacijsko – komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski Fakultet, Osijek


CROSBI ID: 620358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena informacijsko – komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju
(Application of ICT in Primary Education)

Autori
Hrbak, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski Fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
02.10

Godina
2012

Stranica
18

Mentor
Petr Balog, Kornelija

Neposredni voditelj
Martinović, Ivana

Ključne riječi
Informacijsko-komunikacijska tehnologija; edukacija; implementacija; obrazovanje
(ICT; education; implementation)

Sažetak
Ovaj rad govori o primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije (u nastavku teksta ICT) u osnovnoškolskom obrazovnom programu. Najprije se definiraju ključni pojmovi, a potom se opisuje kontekst unutar kojeg se promatra dana pojava i ovisnost implementacije ICT-a (eng. information and communication technology) o njima. Daje se i uvid u trenutno stanje u području informacijske pismenosti u Hrvatskoj u usporedbi s drugim zemljama. Govori se o ulozi osnovnoškolskog obrazovanja na daljnje obrazovanje učenika, ulozi implementacije informacijsko-komunikacijskih tehnologija na njihovo obrazovanje i njihova važnost. Nadalje, u radu se govori o edukaciji učitelja, kako se provodi, koliko je uspješna uz primjere i mišljenja samih učitelja. Dotiče se i uloge voditelja škola i njihovom razumijevanju i odobravanju uvođenja ICT-a u nastavu. Gledajući načine na koje se ICT koristi u nastavi, prikazana je i podjela na vrste obrazovanja s obzirom na stupanj (količinu i zastupljenost ICT-a) implementacije u nastavni program. U nastavku se obrađuje blisko vezana informacijska revolucija, njezin tok i utjecaj na cjelokupno društvo. Govori o tome što je to, kako utječe na pojedince i koja je njezina važnost. Kraj rada donosi mogućnosti uporabe uz konkretne primjere i potencijal koji imaju. Svrha ovog rada je dati uvid u općenito stanje s nekoliko konkretnih primjera drugih država. Pokušava približiti značaj utjecaja okolnosti u kojima se učenici i obrazovna institucija osnovne škole nalaze na implementaciju informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Time se potiče promatranje stanja neke zemlje prije nego li se stvori osuda, a ujedno se i stvara razumijevanje važnosti informacijskih i komunikacijskih alata i pomagala u obrazovanju i međusobna povezanost s društvenim napretkom neke zemlje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivana Martinović (mentor)

Avatar Url Kornelija Petr Balog (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrbak, Vedrana
Primjena informacijsko – komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski Fakultet, Osijek
Hrbak, V. (2012) 'Primjena informacijsko – komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski Fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrbak, Vedrana}, year = {2012}, pages = {18}, keywords = {Informacijsko-komunikacijska tehnologija, edukacija, implementacija, obrazovanje}, title = {Primjena informacijsko – komunikacijskih tehnologija u osnovno\v{s}kolskom obrazovanju}, keyword = {Informacijsko-komunikacijska tehnologija, edukacija, implementacija, obrazovanje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrbak, Vedrana}, year = {2012}, pages = {18}, keywords = {ICT, education, implementation}, title = {Application of ICT in Primary Education}, keyword = {ICT, education, implementation}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font