Pregled bibliografske jedinice broj: 620090
Upravljanje vremenom: kako upravljati iskustvom čekanja
Upravljanje vremenom: kako upravljati iskustvom čekanja // Poslovni savjetnik, 9 (2013), 3; 24-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 620090 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje vremenom: kako upravljati iskustvom čekanja
(Time management: how to manage the waiting time)
Autori
Rupčić, Nataša
Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 9
(2013), 3;
24-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Upravljenje vremenom; odnos s kupcima; iskustvo čekanja
(Time management; customer relationships; waiting time)
Sažetak
Proces davanja usluga stoga treba dobro proučiti, sagledati sa perspektive sustava te faze dizajnirati na način da se negativni elementi, kao što je neizbježno čekanje, prikriju drugim sadržajima koji će kupcima odvlačiti pozornost. Osim toga, u svim fazama davanja usluge potrebno je raspolagati točnim informacijama kako bi se kupce usmjerilo u slučaju nepredviđenih okolnosti. Rezultat će biti zadovoljan kupac, veća vjerojatnost ponovljene kupnje, zadovoljni zaposlenici te u konačnici dobar poslovni rezultat.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija