Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 618527

Perspektive interkulturalnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj


Hrvatić, Neven
Perspektive interkulturalnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj // Stručni skup vjeroučitelja Varaždinske biskupije - Interkulturalni odgoj i obrazovanje kroz prizmu vjerskog odgoja: problem i perspektiva (Romska nacionalna manjina)
Petrijanec, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 618527 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Perspektive interkulturalnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj
(Perspective of Intercultural upbringing and education in Croatia)

Autori
Hrvatić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Stručni skup vjeroučitelja Varaždinske biskupije - Interkulturalni odgoj i obrazovanje kroz prizmu vjerskog odgoja: problem i perspektiva (Romska nacionalna manjina)

Mjesto i datum
Petrijanec, Hrvatska, 07.01.2013

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Interkultiralni odgoj i obrazovanje; Hrvatska; Romi
(Intercultural upbringing and education; Croatia; Roma)

Sažetak
Temeljna pitanja interkulturalnoga i obrazovanja na manjinskim jezicima u Hrvatskoj proizlaze iz prihvaćenoga odnosa, stava prema multikulturalnom društvu. Koncepcija interkulturalnoga odgoja i obrazovanja formira se unutar dihotomnih zahtjeva: obrazovanja u funkciji otkrivanja i poticaja razvoja pojedinca prema univerzalnim obilježjima, koja će ga učiniti sličnim drugima, ili preferiranja suprotnog procesa - odgoja i obrazovanja u pravcu uključivanja u određene skupine i zajednice s posebnom kulturom (ili proces osiguravanja prava na postojanje i izražavanje vlastitih obilježja). Interkulturalni bi kurikulum trebao predvidjeti uvođenje novih pedagoških pristupa, metoda i praksi na razini škole i razreda, koji pomažu razviti kod učenika (kritički) osjećaj vlastitoga kulturnog identiteta te kroz njega i razumijevanje različitog nacionalnog i etničkog identiteta, kako bi mogli otkriti zajedničku humanost koja nadilazi sve kulturne i druge razlike, što je posebno razvidno i za odgoj i obrazovanje Roma u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić, Neven
Perspektive interkulturalnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj // Stručni skup vjeroučitelja Varaždinske biskupije - Interkulturalni odgoj i obrazovanje kroz prizmu vjerskog odgoja: problem i perspektiva (Romska nacionalna manjina)
Petrijanec, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
Hrvatić, N. (2013) Perspektive interkulturalnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj. U: Stručni skup vjeroučitelja Varaždinske biskupije - Interkulturalni odgoj i obrazovanje kroz prizmu vjerskog odgoja: problem i perspektiva (Romska nacionalna manjina).
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2013}, keywords = {Interkultiralni odgoj i obrazovanje, Hrvatska, Romi}, title = {Perspektive interkulturalnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj}, keyword = {Interkultiralni odgoj i obrazovanje, Hrvatska, Romi}, publisherplace = {Petrijanec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2013}, keywords = {Intercultural upbringing and education, Croatia, Roma}, title = {Perspective of Intercultural upbringing and education in Croatia}, keyword = {Intercultural upbringing and education, Croatia, Roma}, publisherplace = {Petrijanec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font