Pregled bibliografske jedinice broj: 617842
Razvoj modela e-škole kao dodatnog oblika nastave za djecu koja žive izvan Hrvatske
Razvoj modela e-škole kao dodatnog oblika nastave za djecu koja žive izvan Hrvatske // 35th MIPRO proceedings / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012. str. 2110-2114 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 617842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj modela e-škole kao dodatnog oblika nastave za djecu koja žive izvan Hrvatske
Autori
Težak, Tomislav ; Dumančić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
35th MIPRO proceedings
/ Biljanović, Petar - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012, 2110-2114
ISBN
978-953-233-069-4
Skup
35th MIPRO
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2012. - 25.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-učenje; dijaspora; virtualna škola; dijaspora
(e-learning; life-long learning; virtual school)
Sažetak
U radu je prikazan model e-škole koji bi prvenstveno koristio djeci koja žive izvan Republike Hrvatske kao dodatni oblik nastave, a daljnjim razvojem bi bio primjenjiv učenicima u slabije naseljenim područjima RH i učenicima koji su djelomično ili u potpunosti onemogućeni u praćenju redovne nastave. Prijenos nastavnog procesa temelji se na sustavu učenja na daljinu posredstvom multimedije, a u radu su opisani primjenjivi alati za e-učenje na daljinu, osnovni „servisi“ i sadržaji škole, oprema potrebna za rad škole i oprema potrebna za učenike škole. Cilj ovakve škole nije zamjena klasične škole i klasičnog oblika nastave nekom novom školom, već dopuna školskog sustava u područjima u kojima se redovnim putem nastava ili ne može održavati ili je otežana, a naglasak je na nastavi koja se održava u „realnom vremenu“ bez obzira na udaljenost učitelja i učenika, te na niskim troškovima opreme koja je potrebna za praćenje nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti