Pregled bibliografske jedinice broj: 614311
Metrijske karakteristike poligon testa za procjenu motoričkog znanja djece predškolske dobi od 3 do 6 godina
Metrijske karakteristike poligon testa za procjenu motoričkog znanja djece predškolske dobi od 3 do 6 godina // VIII konferencija o športu RZ Alpe – Jadran: zbornik radova / Gracin, Fadila ; Klobučar, Borna (ur.).
Zagreb: Ministarstvo znanosti obrazovanja i športa, 2009. str. 329-335 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 614311 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metrijske karakteristike poligon testa za procjenu motoričkog znanja djece predškolske dobi od 3 do 6 godina
(Metric characteristics polygon test to assess motor skills in preschool children 3-6)
Autori
Plazibat, Kristian ; Vidranski, Tihomir ; Novak, Dario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
VIII konferencija o športu RZ Alpe – Jadran: zbornik radova
/ Gracin, Fadila ; Klobučar, Borna - Zagreb : Ministarstvo znanosti obrazovanja i športa, 2009, 329-335
ISBN
978-953-6569-63-2
Skup
VIII konferencija o športu Alpe – Jadran
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 03.06.2009. - 07.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
poligon test ; motoričko znanje ; djeca
(polygon test ; motor knowledge ; children)
Sažetak
Da bi djeca predškolske dobi bila uključena u kvalitetno sustavno praćenje prilikom pohađanja programa za tjelesno vježbanje u dječjim vrtićima neophodno je osigurati im dovoljno programiranih, organiziranih i kontroliranih motoričkih aktivnosti. Poznato je da su motorička znanja u djetinjstvu presudna za usvajanje određenih programa koji će omogućiti efikasno rješavanje različitih motoričkih problema, kao i njihov utjecaj na razvoj onih osobina i sposobnosti koje su presudne za razvoj svestrane ličnosti djeteta. Glavni problem zbog kojeg se pristupilo istraživanju je neadekvatnost mjernih instrumenata te problematika njihovog konstruiranja. U realizaciji programa potrebno je vršiti vrednovanje stupnja usvojenosti motoričkih znanja. Upravo su se ovim istraživanjem konstruirali testovi za procjenu motoričkog znanja kako bi se koristili kao verificirani modeli za daljnje sustavno praćenje i procjenu motoričkih znanja, u postojećim i budućim programima za tjelesno vježbanje sa djecom predškolske dobi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek