Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 613969

Timska nastava kao inovativni pristup u obrazovanju na visokoškolskim ustanovama


Knežević, Karmen; Poje, Marina
Timska nastava kao inovativni pristup u obrazovanju na visokoškolskim ustanovama // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 2 (2012), 401-406 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 613969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Timska nastava kao inovativni pristup u obrazovanju na visokoškolskim ustanovama
(Team teaching as an innovative approach in education at higher education institutions)

Autori
Knežević, Karmen ; Poje, Marina

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 2 (2012); 401-406

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
oblici nastave ; timska nastava ; inovativni pristup ; sveučilište
(forms of teaching ; team teaching ; innovative approach ; university)

Sažetak
Kako bi se postigla maksimalna motivacija i uspjeh u poučavanju studenata u visokoškolskom obrazovanju, potrebno je rabiti različite nastavne oblike. Cilj ovog članka je definirati timski oblik nastave te identificirati prednosti i nedostatke ovakvog oblika nastave. U tu je svrhu održana timska nastava engleskog jezika i fizike s jedanaest studenata druge godine preddiplomskog studija na Odjelu za fiziku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Tijekom istraživanja i pripreme za timsku nastavu pojavilo se niz otvorenih pitanja koje autorice/nastavnice u članku analiziraju te na njih daju odgovore. Nakon održane timske nastave i stečenog obostranog iskustva ( nastavnice – studenti ) utvrđeno je da ovaj inovativni pristup i kooperativni proces pruža bogatije obrazovno okruženje kako za studente, tako i za profesore što povećava učinkovitost nastavnog procesa. Ovaj nastavni oblik omogućio je nastavnicima i studentima ostvarivanje novih uloga u obrazovnom procesu, što predstavlja bitan čimbenik u povećanju konkurentnosti fakulteta, sveučilišta i studijskih programa. Međutim, stečeno iskustvo je pokazalo da za uspješnu provedbu timske nastave postoje ključni, zajednički elementi članova tima koji moraju biti usklađeni s kurikulom te ostalim sudionicima obrazovnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-286-0000000-3212 - Radioaktivnost u okolišu, detekcija i primjena (Planinić, Josip, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za fiziku

Profili:

Avatar Url Karmen Knezevic (autor)

Avatar Url Marina Poje Sovilj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Karmen; Poje, Marina
Timska nastava kao inovativni pristup u obrazovanju na visokoškolskim ustanovama // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 2 (2012), 401-406 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Knežević, K. & Poje, M. (2012) Timska nastava kao inovativni pristup u obrazovanju na visokoškolskim ustanovama. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 2, 401-406.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Karmen and Poje, Marina}, year = {2012}, pages = {401-406}, keywords = {oblici nastave, timska nastava, inovativni pristup, sveu\v{c}ili\v{s}te}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Timska nastava kao inovativni pristup u obrazovanju na visoko\v{s}kolskim ustanovama}, keyword = {oblici nastave, timska nastava, inovativni pristup, sveu\v{c}ili\v{s}te} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Karmen and Poje, Marina}, year = {2012}, pages = {401-406}, keywords = {forms of teaching, team teaching, innovative approach, university}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Team teaching as an innovative approach in education at higher education institutions}, keyword = {forms of teaching, team teaching, innovative approach, university} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • EconLit
  • Sociological Abstracts
  • EBSCOhost
  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font