Pregled bibliografske jedinice broj: 613969
Timska nastava kao inovativni pristup u obrazovanju na visokoškolskim ustanovama
Timska nastava kao inovativni pristup u obrazovanju na visokoškolskim ustanovama // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 2 (2012), 401-406 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 613969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Timska nastava kao inovativni pristup u obrazovanju na visokoškolskim ustanovama
(Team teaching as an innovative approach in education at higher education institutions)
Autori
Knežević, Karmen ; Poje, Marina
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 2
(2012);
401-406
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
oblici nastave ; timska nastava ; inovativni pristup ; sveučilište
(forms of teaching ; team teaching ; innovative approach ; university)
Sažetak
Kako bi se postigla maksimalna motivacija i uspjeh u poučavanju studenata u visokoškolskom obrazovanju, potrebno je rabiti različite nastavne oblike. Cilj ovog članka je definirati timski oblik nastave te identificirati prednosti i nedostatke ovakvog oblika nastave. U tu je svrhu održana timska nastava engleskog jezika i fizike s jedanaest studenata druge godine preddiplomskog studija na Odjelu za fiziku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Tijekom istraživanja i pripreme za timsku nastavu pojavilo se niz otvorenih pitanja koje autorice/nastavnice u članku analiziraju te na njih daju odgovore. Nakon održane timske nastave i stečenog obostranog iskustva ( nastavnice – studenti ) utvrđeno je da ovaj inovativni pristup i kooperativni proces pruža bogatije obrazovno okruženje kako za studente, tako i za profesore što povećava učinkovitost nastavnog procesa. Ovaj nastavni oblik omogućio je nastavnicima i studentima ostvarivanje novih uloga u obrazovnom procesu, što predstavlja bitan čimbenik u povećanju konkurentnosti fakulteta, sveučilišta i studijskih programa. Međutim, stečeno iskustvo je pokazalo da za uspješnu provedbu timske nastave postoje ključni, zajednički elementi članova tima koji moraju biti usklađeni s kurikulom te ostalim sudionicima obrazovnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-286-0000000-3212 - Radioaktivnost u okolišu, detekcija i primjena (Planinić, Josip, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za fiziku
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- EconLit
- Sociological Abstracts
- EBSCOhost
- Hrčak