Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 612333

Sintagmatski i paradigmatski odnosi riječi u procesu stvaralačkoga pisanja


Bakota, Lidija
Sintagmatski i paradigmatski odnosi riječi u procesu stvaralačkoga pisanja // Metodika rada s talentiranim učenicima. The Methology of Working With Talented Pupils.
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2011. str. 7-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 612333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sintagmatski i paradigmatski odnosi riječi u procesu stvaralačkoga pisanja
(The syntagmatic relations and paradigmatic relations in the process of creative writing)

Autori
Bakota, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Metodika rada s talentiranim učenicima. The Methology of Working With Talented Pupils. / - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2011, 7-14

ISBN
978-86-87095-17-5

Skup
Metodika rada s talentiranim učenicima. The Methology of Working With Talented Pupils. Međunarodna znanstvena konferencija

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 04.11.2011. - 05.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
si8ntahgmatski odnosi; paradigmatski odnosi; stvaralačko pisanje
(syntagmatic relations; paradigmatic relations; creative writing)

Sažetak
U radu će se pokazati stilistička upotreba jezičnih jedinica u procesu stvaralačkoga pisanja na temelju pjesničke zbirke studenata Učiteljskoga fakulteta u Osijeku naslovljene Sumrak čuje cvrkut. Lirski odrazi vizualnoga. Jezično-stilska analiza bit će usmjerena na razmještaj izabranih jezičnih jedinica na sintagmatskoj i paradigmatskoj osi. Sintagmatski se odnosi tiču razmještaja (kombinacije) a paradigmatski se tiču odnosa (selekcije) jezičnih jedinica koje autor bira ovisno o naravi obavijest i okolnostima uporabe jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Lidija Bakota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bakota, Lidija
Sintagmatski i paradigmatski odnosi riječi u procesu stvaralačkoga pisanja // Metodika rada s talentiranim učenicima. The Methology of Working With Talented Pupils.
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2011. str. 7-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bakota, L. (2011) Sintagmatski i paradigmatski odnosi riječi u procesu stvaralačkoga pisanja. U: Metodika rada s talentiranim učenicima. The Methology of Working With Talented Pupils..
@article{article, author = {Bakota, Lidija}, year = {2011}, pages = {7-14}, keywords = {si8ntahgmatski odnosi, paradigmatski odnosi, stvarala\v{c}ko pisanje}, isbn = {978-86-87095-17-5}, title = {Sintagmatski i paradigmatski odnosi rije\v{c}i u procesu stvarala\v{c}koga pisanja}, keyword = {si8ntahgmatski odnosi, paradigmatski odnosi, stvarala\v{c}ko pisanje}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Bakota, Lidija}, year = {2011}, pages = {7-14}, keywords = {syntagmatic relations, paradigmatic relations, creative writing}, isbn = {978-86-87095-17-5}, title = {The syntagmatic relations and paradigmatic relations in the process of creative writing}, keyword = {syntagmatic relations, paradigmatic relations, creative writing}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font