Pregled bibliografske jedinice broj: 612266
Remsperger, R.(2011) Sensitive Responsivität – Zur Qualität padagogischen Handelns im Kindregarten
Remsperger, R.(2011) Sensitive Responsivität – Zur Qualität padagogischen Handelns im Kindregarten // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 2; 352-353 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 612266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Remsperger, R.(2011) Sensitive Responsivität – Zur Qualität padagogischen Handelns im Kindregarten
(Sensitive responsiveness - for quality of pedagogical work in Kindregarten)
Autori
Borovac, Tijana
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 8
(2011), 2;
352-353
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
interakcija; senzitivna responzivnost; teorije učenja
(interaction; sensitive responsiveness; teories of learning)
Sažetak
Rad je prikaz knjige Senzitivna responsivnost – ka kvaliteti pedagoške djelatnosti autorice Regine Remsperger. Autorica u prvom dijelu knjige daje detaljan prikaz teorija učenja i poučavanja, uključujući konstruktivizam i neuroznanost. U drugom, empirijskom dijelu donosi analizu video snimkami svakodnevnih interakcija djece i odraslih u dječjim vrtićima.autorica naglašava kako razvojno primjerena interakcija i odgojiteljeva responsivnost („odgovorljivost“) na dječje potrebe imaju pozitivan učinak na rast, razvoj i učenje djece predškolske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts