Pregled bibliografske jedinice broj: 611934
Građanski odgoj – doktrina ili praksa?
Građanski odgoj – doktrina ili praksa? // Nova stremljenja u hrvatskom školstvu
Požega, Hrvatska, 2012. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 611934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Građanski odgoj – doktrina ili praksa?
(Citizenship-Doctrine or real Practice?)
Autori
Sablić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Nova stremljenja u hrvatskom školstvu
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 03.12.2012
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
građanski odgoj; teorija; praksa
(citizenship education; theory; practice)
Sažetak
Priprema informiranih, aktivnih i odgovornih građana počinje odgojem i obrazovanjem za aktivno ili demokratsko građanstvo (OG) koje, kao posebno područje odgoja i obrazovanja, u posljednje vrijeme zauzima središnje mjesto u europskim razvojno-strategijskim dokumentima o obrazovanju, a u odgojno-obrazovnim praksama europskih zemalja uvodi se, ovisno o tradiciji pojedine zemlje, kao poseban predmet, obvezni sadržaj drugih predmeta ili kroskurikularna tema. Recentniji hrvatski službeni dokumenti ne obvezuju škole na uvođenje OG-a kao posebnog (obaveznog ili izbornog) predmeta već se uključivanje tog područja u školski kurikulum ostavlja na izbor školama i učiteljima. S obzirom na to da se Hrvatska nalazi u posljednjoj fazi pripreme za pridruživanje Europskoj uniji i da je pozvana uskladiti svoje obrazovne standarde s europskima, u ovom će se radu prikazati u kojoj se mjeri i na koje načine provodi građanski odgoj u našim školama, te će se prikazati niz primjera iz prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Marija Sablić
(autor)