Pregled bibliografske jedinice broj: 611581
RAZLOZI SLABIJEG USPJEHA UČENIKA U POČETNOJ NASTAVI MATEMATIKE
RAZLOZI SLABIJEG USPJEHA UČENIKA U POČETNOJ NASTAVI MATEMATIKE, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Split
CROSBI ID: 611581 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZLOZI SLABIJEG USPJEHA UČENIKA U POČETNOJ NASTAVI MATEMATIKE
(Reasons for poor performance of students in mathematics)
Autori
Tomasi, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Splitu
Mjesto
Split
Datum
20.12
Godina
2012
Stranica
33
Mentor
Mišurac Zorica, Irena
Ključne riječi
matematika; nastava; slab uspjeh; kvaliteta nastave
(mathematics; teaching; poor performance; quality of teaching)
Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je ispitati mišljenje učitelja o razlozima slabijeg uspjeha učenika u matematici. U praksi je poznato da veliki broj učenika postiže slabiji uspjeh u matematici, zato je nužno ispitati razloge koji dovode do toga. Da bismo sagledali ovaj problem, bilo je potrebno proučiti specifičnosti matematike kao nastavnog predmeta, te razlučiti pojmove uspjeh i neuspjeh u matematici. Razlozi neuspjeha u matematici mogu se podijeliti na one proizlaze iz učitelja i učenika, te udžbenika kao najzastupljenijeg nastavnog sredstva. Učenici najčešće doživljavaju slabiji uspjeh ako nisu dovoljno intelektualno spremni, nemaju relevantno predznanje ili osjećaju strah od matematike. Isto tako postoji određeni broj učenika koji imaju specifične poteškoće u matematici pa im je potrebna dodatna pomoć. Učitelji koji nisu dovoljno didaktički obrazovani, najčešće vode tradicionalnu, neefikasnu nastavu, te udžbenici, koji neispravno interpretiraju matematičke sadržaje i nisu prilagođeni učenicima, isto tako mogu uzrokovati neuspjeh. U istraživanju koje je provedeno s učiteljima početne nastave matematike, dobili smo rezultate koji pokazuju da učitelji smatraju da kvaliteta nastave najčešće uzrokuje neuspjeh u matematici. U radu su prikazane i posljedice do kojih dovodi slabiji uspjeh učenika u početnoj nastavi matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski