Pregled bibliografske jedinice broj: 611579
PRIPREMLJENOST BUDUĆIH UČITELJA RAZREDNE NASTAVE ZA IZVOĐENJE DODATNE NASTAVE MATEMATIKE
PRIPREMLJENOST BUDUĆIH UČITELJA RAZREDNE NASTAVE ZA IZVOĐENJE DODATNE NASTAVE MATEMATIKE, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Split
CROSBI ID: 611579 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIPREMLJENOST BUDUĆIH UČITELJA RAZREDNE NASTAVE ZA IZVOĐENJE DODATNE NASTAVE MATEMATIKE
(Preparedness of future primary school teachers for teaching Additional Mathematics Class)
Autori
Rožić, Eliza
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Splitu
Mjesto
Split
Datum
20.12
Godina
2012
Stranica
48
Mentor
Mišurac Zorica, Irena
Ključne riječi
razredna nastava; dodatna nastava matematike; darovitost; kreativnost; motivacija; matematička natjecanja; budući učitelji
(primary school; Additional Mathematics Class; giftedness; creativity; motivation; mathematics competitions; future primary school teachers)
Sažetak
U ovome radu teorijski i empirijski se obrađuje pripremljenost budućih učitelja za izvođenje dodatne nastave matematike. Adekvatno je obrazovanje temeljni uvjet za razvoj kvalitetnog učitelja dodatne nastave matematike. Cilj provedenog istraživanja bilo je utvrditi u kojoj mjeri studenti Učiteljskog studija posjeduju kompetencije za taj oblik nastave. Istraživanje je provedeno u Splitu na uzorku od 129 studenata četvrte i pete godine Učiteljskog studija Filozofskog fakulteta. Ispitanici su popunjavali anonimnu anketu kojom su se ispitivale objektivne karakteristike ispitane skupine (prosječna ocjena iz matematike tijekom različitih stupnjeva školovanja te završena srednja škola), subjektivna procjena (znanja iz matematike, sposobnosti za izvođenje nastave iz matematike te stava prema matematici) i uspješnost u rješavanju zadataka iz dodatne nastave matematike. Rezultati pokazuju kako budući učitelji razredne nastave nisu dovoljno pripremljeni za izvođenje dodatne nastave matematike. Samo petina ispitanika je uspješno riješila barem jedan od zadataka. Studenti koji su uspješno riješili zadatke očekivano su višim ocjenama procijenili svoje znanje i sposobnosti vezane uz matematičke sadržaje. Negativni stavovi prema matematici koje su studenti imali prije upisa na fakultet nisu se u dovoljnoj mjeri promijenili tijekom studija.
Izvorni jezik
Hrvatski