Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 611539

Televizijska prodaja u multikanalnom maloprodajnom okruženju


Vojvodić, Katija
Televizijska prodaja u multikanalnom maloprodajnom okruženju // Suvremena trgovina, 37 (2012), 4; 36-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 611539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Televizijska prodaja u multikanalnom maloprodajnom okruženju
(Television home shopping in a multichannel retailing environment)

Autori
Vojvodić, Katija

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 37 (2012), 4; 36-39

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
televizijska prodaja; kupci; multikanalna maloprodaja
(television home shopping; television shoppers; multichannel retailing)

Sažetak
Televizijska prodaja jedan je od oblika prodaje na daljinu, a u skupinu daljinske prodaje mogu se uvrstiti i kataloška prodaja, prodaja putem Interneta te prodaja putem telefona. Kod televizijske prodaje poduzeća putem televizije kao komunikacijskog sredstva nude određene proizvode. Rastuća konkurencija tradicionalnih i izvanprodavaoničnih maloprodajnih formata suočava maloprodavače s nekim od temeljnih pitanja bitnim za poslovni uspjeh, a to se ponajprije odnosi na održavanje zadovoljstva kupaca, povećanje prodaje i zadržavanje odanosti kupaca. Temeljni je cilj ovoga rada pojmovno odrediti televizijsku prodaju, analizirati razvoj i temeljna obilježja televizijske prodaje te preobrazbu televizijskih maloprodavača u integrirane multikanalne maloprodavače orijentirane prema kupcima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Katija Vojvodić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vojvodić, Katija
Televizijska prodaja u multikanalnom maloprodajnom okruženju // Suvremena trgovina, 37 (2012), 4; 36-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Vojvodić, K. (2012) Televizijska prodaja u multikanalnom maloprodajnom okruženju. Suvremena trgovina, 37 (4), 36-39.
@article{article, author = {Vojvodi\'{c}, Katija}, year = {2012}, pages = {36-39}, keywords = {televizijska prodaja, kupci, multikanalna maloprodaja}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {37}, number = {4}, issn = {1330-0180}, title = {Televizijska prodaja u multikanalnom maloprodajnom okru\v{z}enju}, keyword = {televizijska prodaja, kupci, multikanalna maloprodaja} }
@article{article, author = {Vojvodi\'{c}, Katija}, year = {2012}, pages = {36-39}, keywords = {television home shopping, television shoppers, multichannel retailing}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {37}, number = {4}, issn = {1330-0180}, title = {Television home shopping in a multichannel retailing environment}, keyword = {television home shopping, television shoppers, multichannel retailing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font