Pregled bibliografske jedinice broj: 611539
Televizijska prodaja u multikanalnom maloprodajnom okruženju
Televizijska prodaja u multikanalnom maloprodajnom okruženju // Suvremena trgovina, 37 (2012), 4; 36-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 611539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Televizijska prodaja u multikanalnom maloprodajnom okruženju
(Television home shopping in a multichannel retailing environment)
Autori
Vojvodić, Katija
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 37
(2012), 4;
36-39
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
televizijska prodaja; kupci; multikanalna maloprodaja
(television home shopping; television shoppers; multichannel retailing)
Sažetak
Televizijska prodaja jedan je od oblika prodaje na daljinu, a u skupinu daljinske prodaje mogu se uvrstiti i kataloška prodaja, prodaja putem Interneta te prodaja putem telefona. Kod televizijske prodaje poduzeća putem televizije kao komunikacijskog sredstva nude određene proizvode. Rastuća konkurencija tradicionalnih i izvanprodavaoničnih maloprodajnih formata suočava maloprodavače s nekim od temeljnih pitanja bitnim za poslovni uspjeh, a to se ponajprije odnosi na održavanje zadovoljstva kupaca, povećanje prodaje i zadržavanje odanosti kupaca. Temeljni je cilj ovoga rada pojmovno odrediti televizijsku prodaju, analizirati razvoj i temeljna obilježja televizijske prodaje te preobrazbu televizijskih maloprodavača u integrirane multikanalne maloprodavače orijentirane prema kupcima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija