Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 611418

Osnaživanje uloge budućih odgajatelja u očuvanju mentalnog zdravlja predškolske djece: promjene studijskog programa


Tatalović Vorkapić, Sanja; Vlah, Nataša; Vujičić, Lidija
Osnaživanje uloge budućih odgajatelja u očuvanju mentalnog zdravlja predškolske djece: promjene studijskog programa // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 2 (2012), 28; 130-144 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 611418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnaživanje uloge budućih odgajatelja u očuvanju mentalnog zdravlja predškolske djece: promjene studijskog programa
(STRENGTHENING FUTURE PRESCHOOL TEACHERS' ROLE IN PRESERVING THE MENTAL HEALTH OF PRESCHOOOL CHILDREN: CURRENT CHANGES IN THE STUDY PROGRAM)

Autori
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vlah, Nataša ; Vujičić, Lidija

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 2 (2012), 28; 130-144

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
očuvanje mentalnog zdravlja djece; razvojna psihopatologija; studijski program; uloga odgajatelja
(developmental psychopathology; preschool teachers' role; preserving mental health of preschool children; study program)

Sažetak
Osnovni cilj unaprjeđenja studijskih programa je nastojanje da se osigura razvoj svih onih kompetencija koje su potrebne za adekvatno profesionalno djelovanje i razvoj. Studijski program Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta u Rijeci uključuje izborni kolegij Razvojna psihopatologija, a prvi put se izvodio u akademskoj 2010./2011. godini. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove budućih odgajatelja o njihovoj ulozi u očuvanje mentalnog zdravlja djece te o svrsishodnosti odslušanog kolegija u tom kontekstu. U istraživanju je sudjelovalo 32 studenta (2 muškog i 30 ženskog spola) prosječne dobi od 22 godine. Primijenjena je anketa od 15 pitanja zatvorenog tipa. Anketa je bila dobrovoljna, anonimna, a popunjavanje je trajalo 5 minuta. Rezultati ankete su potvrdili hipotezu o korisnosti i adekvatnosti novog kolegija pri oblikovanju kompetencija koje su budućim odgajateljima potrebne za očuvanje mentalnog zdravlja djece. Općenito, sve su procjene visoke i vrlo visoke, što ukazuje na slijedeće: a) da su budući odgajatelji visoko senzibilizirani na svoju preventivnu ulogu po pitanju ranog uočavanja i prepoznavanja rizičnih ponašanja kod djece predškolske dobi ; b) da smatraju da su njihove kompetencije pri očuvanju mentalnog zdravlja djece osnažene ; c) te da im je u tome značajno pomogao upravo kolegij Razvojne psihopatologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci


Citiraj ovu publikaciju:

Tatalović Vorkapić, Sanja; Vlah, Nataša; Vujičić, Lidija
Osnaživanje uloge budućih odgajatelja u očuvanju mentalnog zdravlja predškolske djece: promjene studijskog programa // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 2 (2012), 28; 130-144 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Tatalović Vorkapić, S., Vlah, N. & Vujičić, L. (2012) Osnaživanje uloge budućih odgajatelja u očuvanju mentalnog zdravlja predškolske djece: promjene studijskog programa. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 2 (28), 130-144.
@article{article, author = {Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja and Vlah, Nata\v{s}a and Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2012}, pages = {130-144}, keywords = {o\v{c}uvanje mentalnog zdravlja djece, razvojna psihopatologija, studijski program, uloga odgajatelja}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {2}, number = {28}, issn = {0044-4855}, title = {Osna\v{z}ivanje uloge budu\'{c}ih odgajatelja u o\v{c}uvanju mentalnog zdravlja pred\v{s}kolske djece: promjene studijskog programa}, keyword = {o\v{c}uvanje mentalnog zdravlja djece, razvojna psihopatologija, studijski program, uloga odgajatelja} }
@article{article, author = {Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja and Vlah, Nata\v{s}a and Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2012}, pages = {130-144}, keywords = {developmental psychopathology, preschool teachers' role, preserving mental health of preschool children, study program}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {2}, number = {28}, issn = {0044-4855}, title = {STRENGTHENING FUTURE PRESCHOOL TEACHERS' ROLE IN PRESERVING THE MENTAL HEALTH OF PRESCHOOOL CHILDREN: CURRENT CHANGES IN THE STUDY PROGRAM}, keyword = {developmental psychopathology, preschool teachers' role, preserving mental health of preschool children, study program} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Meteorological and Geoastrophysical Abstracts
  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font