Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 610796

Odlučivanje i odluke s osvrtom na marketing


Čižmešija, Mirjana
Odlučivanje i odluke s osvrtom na marketing // Ekonomski analitičar, 11 (1993), 17-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 610796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odlučivanje i odluke s osvrtom na marketing
(Decision making and decisions with focus in marketing)

Autori
Čižmešija, Mirjana

Izvornik
Ekonomski analitičar (0350-381X) 11 (1993); 17-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Odlučivanje; Odluka; Istraživanje tržišta
(decision making; decision; marketing research)

Sažetak
U radu su sistematizirani osnovni pojmovi iz područja odlučivanja, način pribavljanja marketinških informacija putem istraživanja tržišta i marketinškog informacijskog sustava, primjena modela odlučivanja u marketingu i neki faktori utjecaja na proces odlučivanja u marketingu. Na kraju su dani rezultati istraživanja o primjeni informacijske tehnologije u marketingu u poduzećima SAD-a.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Čižmešija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čižmešija, Mirjana
Odlučivanje i odluke s osvrtom na marketing // Ekonomski analitičar, 11 (1993), 17-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Čižmešija, M. (1993) Odlučivanje i odluke s osvrtom na marketing. Ekonomski analitičar, 11, 17-25.
@article{article, author = {\v{C}i\v{z}me\v{s}ija, Mirjana}, year = {1993}, pages = {17-25}, keywords = {Odlu\v{c}ivanje, Odluka, Istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta}, journal = {Ekonomski analiti\v{c}ar}, volume = {11}, issn = {0350-381X}, title = {Odlu\v{c}ivanje i odluke s osvrtom na marketing}, keyword = {Odlu\v{c}ivanje, Odluka, Istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta} }
@article{article, author = {\v{C}i\v{z}me\v{s}ija, Mirjana}, year = {1993}, pages = {17-25}, keywords = {decision making, decision, marketing research}, journal = {Ekonomski analiti\v{c}ar}, volume = {11}, issn = {0350-381X}, title = {Decision making and decisions with focus in marketing}, keyword = {decision making, decision, marketing research} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font