Pregled bibliografske jedinice broj: 610796
Odlučivanje i odluke s osvrtom na marketing
Odlučivanje i odluke s osvrtom na marketing // Ekonomski analitičar, 11 (1993), 17-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 610796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odlučivanje i odluke s osvrtom na marketing
(Decision making and decisions with focus in marketing)
Autori
Čižmešija, Mirjana
Izvornik
Ekonomski analitičar (0350-381X) 11
(1993);
17-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Odlučivanje; Odluka; Istraživanje tržišta
(decision making; decision; marketing research)
Sažetak
U radu su sistematizirani osnovni pojmovi iz područja odlučivanja, način pribavljanja marketinških informacija putem istraživanja tržišta i marketinškog informacijskog sustava, primjena modela odlučivanja u marketingu i neki faktori utjecaja na proces odlučivanja u marketingu. Na kraju su dani rezultati istraživanja o primjeni informacijske tehnologije u marketingu u poduzećima SAD-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija