Pregled bibliografske jedinice broj: 609476
Novi proizvod kao faktor razvoja OUR-a
Novi proizvod kao faktor razvoja OUR-a, 1978., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Sarajevo
CROSBI ID: 609476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi proizvod kao faktor razvoja OUR-a
(New product development companies as a factor)
Autori
Ljubić, Frano
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Sarajevo
Datum
26.06
Godina
1978
Stranica
132.
Mentor
Tihi, Boris
Neposredni voditelj
Tihi, Boris
Ključne riječi
Istarživanje i razvoj; poslovna i razvojna politika; klasični i suvremeni pristupi politici razvitka; opća i posebna razvojna politika; činitelji koji utječu na razvitak poduzeća; razvitak poduzeća na bazi plasmana postojećih i novih proizvoda; nužnost uvođenja novih proizvoda
(Any research and development; business and development policy; classic and contemporary approaches to policy development; general and specific development policies; factors that influence the development of enterprises; the development of enterprise-based placement of existing and new products; the necessity of introducing a new product)
Sažetak
U radu je analizirana poslovna politika gospodarskih subjekata (tekuća i razvojna) s posebnim osvrtom na nužnost uvođenja novih proizvoda kao jedinom alternativom za opstanak i razvitak na tržištu u dugom roku. Obrađeni su unutarnji i vanjski činitelji koji utječu na razvoj, politiku proizvoda s analizom obilježja proizvoda i tržišnim (životnim) njegovim vijekom, modeli razvoja poduzećai strategije razvitka s postojećim proizvodima. Isto tako, obrađena je problematika politike proizvodnog programa, strategije razvoja s novim proizvodima, određena definicija novog proizvoda , ukazano na značaj istraživanja i razvoja te postupak uvođenja novih proizvoda, proces prihvaćanja, troškovi i rizici pri uvođenju novih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija