Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 609371

Operacijske strategije, segmentacija tržišta, dizajniranje merketinškog spleta, pozicioniranje tržišta, R&D strategija, strategija proizvodnje, krivulja iskustva, faze životnog ciklusa proizvod proces, stimulacija strategijskog menadžmenta, strategijski informacijski sustav


Buble, Marin; Cingula, Marijan; Dujanić, Marčelo; Dulčić, Želimir; Ljubić, Frano; Mencer, Ivan; Pučko, Danijel; Singer, Slavica; Tipurić, Darko; Zan, Luca
Operacijske strategije, segmentacija tržišta, dizajniranje merketinškog spleta, pozicioniranje tržišta, R&D strategija, strategija proizvodnje, krivulja iskustva, faze životnog ciklusa proizvod proces, stimulacija strategijskog menadžmenta, strategijski informacijski sustav // Strategijski management / Buble , Marin (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1997. str. 322 (427)-362 (436)


CROSBI ID: 609371 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Operacijske strategije, segmentacija tržišta, dizajniranje merketinškog spleta, pozicioniranje tržišta, R&D strategija, strategija proizvodnje, krivulja iskustva, faze životnog ciklusa proizvod proces, stimulacija strategijskog menadžmenta, strategijski informacijski sustav
(Operational strategies, market segmentation, designing merketinškog plexus, market positioning, R & D strategies, production strategies, experience curve, product life cycle phases process, stimulation of strategic management, strategic information system)

Autori
Buble, Marin ; Cingula, Marijan ; Dujanić, Marčelo ; Dulčić, Želimir ; Ljubić, Frano ; Mencer, Ivan ; Pučko, Danijel ; Singer, Slavica ; Tipurić, Darko ; Zan, Luca

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Strategijski management

Urednik/ci
Buble , Marin

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
1997

Raspon stranica
322 (427)-362 (436)

ISBN
953-6024-19-5

Ključne riječi
Strategije marketniga, R&D strategije, strategija proizvodnje, financijska strategija, strategija ljudskih resursa, stimulacija strategijskog menadžmenta, strategijski informacijski sustav

Sažetak
U poglavljima je obrađena problematika segmentacije tržišta, dizajniranje markentinškog spleta, tržišnog pozicioniranja, strategije istraživanja i razvitka, proizvodnje, financijske i strategije ljudskih potencijala te stimulacija strategijskog menadžmenta i strategijski informacijski sustav

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku


Citiraj ovu publikaciju:

Buble, Marin; Cingula, Marijan; Dujanić, Marčelo; Dulčić, Želimir; Ljubić, Frano; Mencer, Ivan; Pučko, Danijel; Singer, Slavica; Tipurić, Darko; Zan, Luca
Operacijske strategije, segmentacija tržišta, dizajniranje merketinškog spleta, pozicioniranje tržišta, R&D strategija, strategija proizvodnje, krivulja iskustva, faze životnog ciklusa proizvod proces, stimulacija strategijskog menadžmenta, strategijski informacijski sustav // Strategijski management / Buble , Marin (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1997. str. 322 (427)-362 (436)
Buble, M., Cingula, M., Dujanić, M., Dulčić, Ž., Ljubić, F., Mencer, I., Pučko, D., Singer, S., Tipurić, D. & Zan, L. (1997) Operacijske strategije, segmentacija tržišta, dizajniranje merketinškog spleta, pozicioniranje tržišta, R&D strategija, strategija proizvodnje, krivulja iskustva, faze životnog ciklusa proizvod proces, stimulacija strategijskog menadžmenta, strategijski informacijski sustav. U: Buble , M. (ur.) Strategijski management. Split, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, str. 322 (427)-362 (436).
@inbook{inbook, author = {Buble, Marin and Cingula, Marijan and Dujani\'{c}, Mar\v{c}elo and Dul\v{c}i\'{c}, \v{Z}elimir and Ljubi\'{c}, Frano and Mencer, Ivan and Pu\v{c}ko, Danijel and Singer, Slavica and Tipuri\'{c}, Darko and Zan, Luca}, editor = {Buble, M.}, year = {1997}, pages = {322 (427)-362 (436)}, keywords = {Strategije marketniga, R and D strategije, strategija proizvodnje, financijska strategija, strategija ljudskih resursa, stimulacija strategijskog menad\v{z}menta, strategijski informacijski sustav}, isbn = {953-6024-19-5}, title = {Operacijske strategije, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, dizajniranje merketin\v{s}kog spleta, pozicioniranje tr\v{z}i\v{s}ta, R and D strategija, strategija proizvodnje, krivulja iskustva, faze \v{z}ivotnog ciklusa proizvod proces, stimulacija strategijskog menad\v{z}menta, strategijski informacijski sustav}, keyword = {Strategije marketniga, R and D strategije, strategija proizvodnje, financijska strategija, strategija ljudskih resursa, stimulacija strategijskog menad\v{z}menta, strategijski informacijski sustav}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Buble, Marin and Cingula, Marijan and Dujani\'{c}, Mar\v{c}elo and Dul\v{c}i\'{c}, \v{Z}elimir and Ljubi\'{c}, Frano and Mencer, Ivan and Pu\v{c}ko, Danijel and Singer, Slavica and Tipuri\'{c}, Darko and Zan, Luca}, editor = {Buble, M.}, year = {1997}, pages = {322 (427)-362 (436)}, keywords = {Strategije marketniga, R and D strategije, strategija proizvodnje, financijska strategija, strategija ljudskih resursa, stimulacija strategijskog menad\v{z}menta, strategijski informacijski sustav}, isbn = {953-6024-19-5}, title = {Operational strategies, market segmentation, designing merketin\v{s}kog plexus, market positioning, R and D strategies, production strategies, experience curve, product life cycle phases process, stimulation of strategic management, strategic information system}, keyword = {Strategije marketniga, R and D strategije, strategija proizvodnje, financijska strategija, strategija ljudskih resursa, stimulacija strategijskog menad\v{z}menta, strategijski informacijski sustav}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font