Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 608593

Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji


Gregurić, Saša
Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 608593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji
(Orientation to permanent product innovation in the food industry)

Autori
Gregurić, Saša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.12

Godina
2012

Stranica
133

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
inovacija proizvoda i usluga; globalno tržište; planiranje i razvoj novog proizvoda; industrija mineralne i izvorske vode; inovacije u prehrambenoj industriji; konkurentska prednost; kontinuirano inoviranje proizvoda
(products and services innovation; global market; planning and development of new product; mineral and spring water industry; innovation in the food industry; competitive advantage; continuous product innovation)

Sažetak
Inovacije proizvoda i usluga predstavljaju odgovor poduzeća na rastuće zahtjeve tržišta, a koji poduzeću omogućuje uspješno konkuriranje i preživljavanje na domaćem i međunarodnom tržištu. U radu su obrađeni inovacija kao dio instrumentarija politike proizvoda te proces planiranja, razvoja i uvođenja novog proizvoda. Predstavljeni su i analizirani trendovi u prehrambenoj industriji – industriji mineralne i izvorske vode u svijetu i Hrvatskoj. Iznose se i raspravljaju rezultati provedenih istraživanja (sekundarnog i primarnog) o inovacijama u prehrambenoj industriji (industriji mineralne i izvorske vode) temeljem kojih je potvrđeno da je inovacija važan element marketinške strategije proizvođača prehrambenih proizvoda (proizvođača mineralnih i izvorskih voda). Istraživanjem je potvrđena i hipoteza koja govori da je aktivna politika inovacije proizvoda i njihovih tržišnih obilježja nužna za stjecanje i održavanje konkurentskih prednosti na tržištu. Na temelju prakse uspješnih poduzeća i nalaza dobivenih intervjuiranjem eksperata u području proizvodnje mineralne i izvorske vode izvedene su preporuke za hrvatske proizvođače mineralne i izvorske vode, utemeljene na potrebi kontinuiranog inoviranja proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gregurić, Saša
Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Gregurić, S. (2012) 'Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Greguri\'{c}, Sa\v{s}a}, year = {2012}, pages = {133}, keywords = {inovacija proizvoda i usluga, globalno tr\v{z}i\v{s}te, planiranje i razvoj novog proizvoda, industrija mineralne i izvorske vode, inovacije u prehrambenoj industriji, konkurentska prednost, kontinuirano inoviranje proizvoda}, title = {Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji}, keyword = {inovacija proizvoda i usluga, globalno tr\v{z}i\v{s}te, planiranje i razvoj novog proizvoda, industrija mineralne i izvorske vode, inovacije u prehrambenoj industriji, konkurentska prednost, kontinuirano inoviranje proizvoda}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Greguri\'{c}, Sa\v{s}a}, year = {2012}, pages = {133}, keywords = {products and services innovation, global market, planning and development of new product, mineral and spring water industry, innovation in the food industry, competitive advantage, continuous product innovation}, title = {Orientation to permanent product innovation in the food industry}, keyword = {products and services innovation, global market, planning and development of new product, mineral and spring water industry, innovation in the food industry, competitive advantage, continuous product innovation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font