Pregled bibliografske jedinice broj: 608593
Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji
Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 608593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Orijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji
(Orientation to permanent product innovation in the food industry)
Autori
Gregurić, Saša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.12
Godina
2012
Stranica
133
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
inovacija proizvoda i usluga; globalno tržište; planiranje i razvoj novog proizvoda; industrija mineralne i izvorske vode; inovacije u prehrambenoj industriji; konkurentska prednost; kontinuirano inoviranje proizvoda
(products and services innovation; global market; planning and development of new product; mineral and spring water industry; innovation in the food industry; competitive advantage; continuous product innovation)
Sažetak
Inovacije proizvoda i usluga predstavljaju odgovor poduzeća na rastuće zahtjeve tržišta, a koji poduzeću omogućuje uspješno konkuriranje i preživljavanje na domaćem i međunarodnom tržištu. U radu su obrađeni inovacija kao dio instrumentarija politike proizvoda te proces planiranja, razvoja i uvođenja novog proizvoda. Predstavljeni su i analizirani trendovi u prehrambenoj industriji – industriji mineralne i izvorske vode u svijetu i Hrvatskoj. Iznose se i raspravljaju rezultati provedenih istraživanja (sekundarnog i primarnog) o inovacijama u prehrambenoj industriji (industriji mineralne i izvorske vode) temeljem kojih je potvrđeno da je inovacija važan element marketinške strategije proizvođača prehrambenih proizvoda (proizvođača mineralnih i izvorskih voda). Istraživanjem je potvrđena i hipoteza koja govori da je aktivna politika inovacije proizvoda i njihovih tržišnih obilježja nužna za stjecanje i održavanje konkurentskih prednosti na tržištu. Na temelju prakse uspješnih poduzeća i nalaza dobivenih intervjuiranjem eksperata u području proizvodnje mineralne i izvorske vode izvedene su preporuke za hrvatske proizvođače mineralne i izvorske vode, utemeljene na potrebi kontinuiranog inoviranja proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija