Pregled bibliografske jedinice broj: 608332
Vizualna prezentacija branda Dinamo od 1911.-2011.
Vizualna prezentacija branda Dinamo od 1911.-2011., 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 608332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualna prezentacija branda Dinamo od 1911.-2011.
(Visual presentation of brand Dinamo 1911-2011)
Autori
Bošnjaković, Antun
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.12
Godina
2012
Stranica
65
Mentor
Plenković, Mario
Neposredni voditelj
Mustić, Daria
Ključne riječi
brand; Dinamo; vizualna prezentacija
(brand; Dinamo; visual presentation)
Sažetak
Građanski Nogometni Klub Dinamo Zagreb, brand je iznimno bogatoga sadržaja svojih značajki i savršen je primjer sportsko-političkog fenomena. Ovaj rad prati njegov razvoj kroz sto godina slavne sportske, ali politički iznimno turbulentne povijesti, u kojoj je klub stjecajem okolnosti promjenio pet država, pet imena i 12 logotipa. Kroz zasebna poglavlja analizirani su klupski grb i dresovi kao najreprezentativnije značajke vizualnog identiteta te je dan uvid u njihove promjene kroz 100 godina. Razrađeni su kroz povijest i klupske tiskovine (stotine brojeva klupskog časopisa, knjige, kalendari i članske iskaznice itd.), Tema donosi prikaz bogatog niza službenih i neslužbenih grafičkih ili promotivnih proizvoda kluba, umjetničkih djela (slika, grafika, rezova, itd.), navijačkih suvenira itd. Dan je kratak uvid u djelatnost navijača kao protagonista klupske povijesti. Ovaj rad prvo je djelo koje je ovoliko precizno i detaljno obrađuje ovu temu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb