Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 606097

Marketing privatnog turističkog smještaja


Portolan, Ana
Marketing privatnog turističkog smještaja, 2009., magistarski rad, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik


CROSBI ID: 606097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing privatnog turističkog smještaja
(Marketing of private tourist accommodation)

Autori
Portolan, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Mjesto
Dubrovnik

Datum
29.03

Godina
2009

Stranica
96

Mentor
Red.prof.dr.sc. Marcel Meler

Ključne riječi
private tourist accommodation; Republic of Croatia; marketing

Sažetak
Pojačan interes za alternativnim oblicima turističkog smještaja javlja se u cijelom svijetu, pa tako i u Republici Hrvatskoj koja bilježi znatan porast broja noćenja u privatnom turističkom smještaju.Gost se, po dolasku u destinaciju, želi uključiti u život lokalnog stanovništva i tako najbolje upoznati povijest, običaje i kulturu destinacije. Nabolji način da to ostvari je najam i boravak u privatnom smještaju, u kojem može, uz adekvatnu pomoć najmodavca, osjetiti ljepote i čari mjesta, istinski uživati u autohtonim proizvodima (hrana, piće) i dobiti kvalitetna saznanja o izvornim ljepotama i ponudi unutar destinacije. Zbog porasta konkurencije, stalnih promjena na strani potražnje uzrokovanih naprednijim tehničko-tehnološkim razvojem i utjecaja globalizacijskih kretanja javlja se potreba za poznavanjem temeljnih marketinških načela od strane nositelja ponude privatnog turističkog smještaja. U radu se daje uvid u važnost marketinga privatnog smještaja, od samih temelja, preko marketing procesa do novih koncepata marketinga i njihovih mogućih utjecaja na porast potražnje za privatnim smještajem. Korišteni su rezultati istraživanja gostiju koji su boravili u privatnom smještaju, koje je provedeno kako bi se utvrdila utemeljenost i opravdanost primjene marketinga u toj vrsti komplementarnog, dopunskog oblika turističkog smještaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ana Portolan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Portolan, Ana
Marketing privatnog turističkog smještaja, 2009., magistarski rad, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik
Portolan, A. (2009) 'Marketing privatnog turističkog smještaja', magistarski rad, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik.
@phdthesis{phdthesis, author = {Portolan, Ana}, year = {2009}, pages = {96}, keywords = {private tourist accommodation, Republic of Croatia, marketing}, title = {Marketing privatnog turisti\v{c}kog smje\v{s}taja}, keyword = {private tourist accommodation, Republic of Croatia, marketing}, publisherplace = {Dubrovnik} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Portolan, Ana}, year = {2009}, pages = {96}, keywords = {private tourist accommodation, Republic of Croatia, marketing}, title = {Marketing of private tourist accommodation}, keyword = {private tourist accommodation, Republic of Croatia, marketing}, publisherplace = {Dubrovnik} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font