Pregled bibliografske jedinice broj: 606097
Marketing privatnog turističkog smještaja
Marketing privatnog turističkog smještaja, 2009., magistarski rad, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik
CROSBI ID: 606097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing privatnog turističkog smještaja
(Marketing of private tourist accommodation)
Autori
Portolan, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Mjesto
Dubrovnik
Datum
29.03
Godina
2009
Stranica
96
Mentor
Red.prof.dr.sc. Marcel Meler
Ključne riječi
private tourist accommodation; Republic of Croatia; marketing
Sažetak
Pojačan interes za alternativnim oblicima turističkog smještaja javlja se u cijelom svijetu, pa tako i u Republici Hrvatskoj koja bilježi znatan porast broja noćenja u privatnom turističkom smještaju.Gost se, po dolasku u destinaciju, želi uključiti u život lokalnog stanovništva i tako najbolje upoznati povijest, običaje i kulturu destinacije. Nabolji način da to ostvari je najam i boravak u privatnom smještaju, u kojem može, uz adekvatnu pomoć najmodavca, osjetiti ljepote i čari mjesta, istinski uživati u autohtonim proizvodima (hrana, piće) i dobiti kvalitetna saznanja o izvornim ljepotama i ponudi unutar destinacije. Zbog porasta konkurencije, stalnih promjena na strani potražnje uzrokovanih naprednijim tehničko-tehnološkim razvojem i utjecaja globalizacijskih kretanja javlja se potreba za poznavanjem temeljnih marketinških načela od strane nositelja ponude privatnog turističkog smještaja. U radu se daje uvid u važnost marketinga privatnog smještaja, od samih temelja, preko marketing procesa do novih koncepata marketinga i njihovih mogućih utjecaja na porast potražnje za privatnim smještajem. Korišteni su rezultati istraživanja gostiju koji su boravili u privatnom smještaju, koje je provedeno kako bi se utvrdila utemeljenost i opravdanost primjene marketinga u toj vrsti komplementarnog, dopunskog oblika turističkog smještaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija