Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 605894

Proces kreativnog oglašavanja


Sabolić, Marija
Proces kreativnog oglašavanja, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin


CROSBI ID: 605894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proces kreativnog oglašavanja
(The process of creative advertising)

Autori
Sabolić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište u Varaždinu

Mjesto
Varaždin

Datum
15.10

Godina
2012

Stranica
49

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
kreativna kampanja ; istraživanje tržišta ; ciljna skupina ; kreativni koncept ; medijski proces
(creative campaigns ; market research ; target group ; creative concept ; the media process)

Sažetak
U radu je opisan proces kreativnog oglašavanja, od definiranja projektnog zadatka, početnog sastanka klijenta i kreativne agencije, preko istraživanja tržišta u svrhu segmentacije, kreativnosti u stvaranju koncepta dizajna i potrebnih tekstova, kreativne i marketinške strategije, sve do odabira komunikacijskih kanala, završne produkcije i analize učinjenog.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Tomiša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sabolić, Marija
Proces kreativnog oglašavanja, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin
Sabolić, M. (2012) 'Proces kreativnog oglašavanja', diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Saboli\'{c}, Marija}, year = {2012}, pages = {49}, keywords = {kreativna kampanja, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, ciljna skupina, kreativni koncept, medijski proces}, title = {Proces kreativnog ogla\v{s}avanja}, keyword = {kreativna kampanja, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, ciljna skupina, kreativni koncept, medijski proces}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Saboli\'{c}, Marija}, year = {2012}, pages = {49}, keywords = {creative campaigns, market research, target group, creative concept, the media process}, title = {The process of creative advertising}, keyword = {creative campaigns, market research, target group, creative concept, the media process}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font