Pregled bibliografske jedinice broj: 605894
Proces kreativnog oglašavanja
Proces kreativnog oglašavanja, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin
CROSBI ID: 605894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces kreativnog oglašavanja
(The process of creative advertising)
Autori
Sabolić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Veleučilište u Varaždinu
Mjesto
Varaždin
Datum
15.10
Godina
2012
Stranica
49
Mentor
Tomiša, Mario
Ključne riječi
kreativna kampanja ; istraživanje tržišta ; ciljna skupina ; kreativni koncept ; medijski proces
(creative campaigns ; market research ; target group ; creative concept ; the media process)
Sažetak
U radu je opisan proces kreativnog oglašavanja, od definiranja projektnog zadatka, početnog sastanka klijenta i kreativne agencije, preko istraživanja tržišta u svrhu segmentacije, kreativnosti u stvaranju koncepta dizajna i potrebnih tekstova, kreativne i marketinške strategije, sve do odabira komunikacijskih kanala, završne produkcije i analize učinjenog.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Tomiša
(mentor)