Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 602178

PERCEPCIJA POJMA DIJETE I MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE: SPOLNE RAZLIKE NASTAVNIKA


Čaić, Josip
PERCEPCIJA POJMA DIJETE I MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE: SPOLNE RAZLIKE NASTAVNIKA, 2012., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 602178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PERCEPCIJA POJMA DIJETE I MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE: SPOLNE RAZLIKE NASTAVNIKA
(Perception of child and motivational climate in PE lessons: teachers' gender differences)

Autori
Čaić, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Kineziološki fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
28.09

Godina
2012

Stranica
38

Mentor
Renata Barić

Ključne riječi
dijete; TZK; motivacijska klima; motivacija
(child; PE; motivational climate; motivation)

Sažetak
Tjelesni odgoj pruža djetetu priliku za njegov odgojni, psihološki, te socijalni razvoj. Zbog toga je vrlo važno da dijete bude izloženo pozitivnim učincima u okruženju u kojem se nalazi jer samo na taj način ono može doseći i dati svoj maksimum. Profesor TZK je ujedno i trener koji ima cilj stvarati pozitivnu motivacijsku klimu, koji bi trebao razumjeti potrebe svakog učenika te upoznati njihove osobine i specifičnosti te na taj način doprinijeti realizaciji njihovih mogućnosti u potpunosti. Cilj ovog rada je ispitati na koji način nastavnici percipiraju motivacijsku klimu na nastavi TZK-a i da li postoje razlike s obzirom na demografska obilježja te kako i na koji način percipiraju pojam "djeteta" na satu TZK-a. Rezultati su pokazali da nastavnici značajno različito percipiraju motivacijsku klimu s obzirom na spol, gdje nastavnice percipiraju motivacijsku klimu više kooperativnom od nastavnika. Nadalje, ostali rezultati pokazuju da ne postoji statistički značajna razlika u percepciji motivacijske klime s obzirom na godine staža i dobi nastavnika, ali se ipak vidi trend po kojem stariji nastavnici i nastavnici s više godina radnog staža, percipiraju motivacijsku klimu kao više kompetitivnu, što se može objasniti činjenicom da ti nastavnici djecu doživljavaju manje druželjubivom i više buntovnom. Dobivene su statistički značajne razlike u percepciji pojma dijete s obzirom na demografske karakteristike ; pokazalo se da mlađi nastavnici i nastavnici s manje godina radnog staža percipiraju djecu pozitivnijima, nego njihovi stariji kolege, vjerojatno zato jer imaju bolji pristup, komunikaciju te imaju veću povezanost sa učenicima na satu TZK-a. Ovaj rad donosi neke praktične preporuke koje bi mogle pomoći nastavnicima da na lakši način ostvare bolju suradnju i uzajamno poštovanje sa učenicima, te da uspostave motivacijsku klimu koja će potaknuti učenike na bolji i predaniji rad na satovima TZK-a.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
034-0342282-2605 - Dispozicijske i situacijske odrednice motivacije i kvaliteta života vježbača (Barić, Renata, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Barić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čaić, Josip
PERCEPCIJA POJMA DIJETE I MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE: SPOLNE RAZLIKE NASTAVNIKA, 2012., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Zagreb, Hrvatska
Čaić, J. (2012) 'PERCEPCIJA POJMA DIJETE I MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE: SPOLNE RAZLIKE NASTAVNIKA', diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ai\'{c}, Josip}, year = {2012}, pages = {38}, keywords = {dijete, TZK, motivacijska klima, motivacija}, title = {PERCEPCIJA POJMA DIJETE I MOTIVACIJSKA KLIMA NA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE: SPOLNE RAZLIKE NASTAVNIKA}, keyword = {dijete, TZK, motivacijska klima, motivacija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ai\'{c}, Josip}, year = {2012}, pages = {38}, keywords = {child, PE, motivational climate, motivation}, title = {Perception of child and motivational climate in PE lessons: teachers' gender differences}, keyword = {child, PE, motivational climate, motivation}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font