Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 601953

Recepcija jezika kajkavske književnosti u mlađim razredima osnovne škole


Turza-Bogdan, Tamara
Recepcija jezika kajkavske književnosti u mlađim razredima osnovne škole // Peti hrvatski slavistički kongres : zbornik radova, knjiga 2 / Turk, Marija ; Srdoč-Konestra, Ines (ur.).
Rijeka, 2012. str. 891-898 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 601953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Recepcija jezika kajkavske književnosti u mlađim razredima osnovne škole
(Reception of the language of Kajkavian literature among younger primary school children)

Autori
Turza-Bogdan, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Peti hrvatski slavistički kongres : zbornik radova, knjiga 2 / Turk, Marija ; Srdoč-Konestra, Ines - Rijeka, 2012, 891-898

ISBN
978-953-6104-83-3

Skup
Peti hrvatski slavistički kongres

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 07.09.2010. - 10.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kajkavsko narječje i književnost; recepcija; mlađi razredi osnovne škole
(Kajkavian dialect and literature; reception; younger primary school children)

Sažetak
Rad govori o istraživanju recepcije jezika umjetničkih tekstova na kajkavskome narječju i odnosu učenika prvog i drugog razreda prema tome jeziku. Recepcija se proučava u odnosu na interpretirani umjetnički kajkavski tekst i učenički neposredno iskazani odnos prema jeziku teksta. Analizirane su osobitosti recepcije, a rezultati pokazuju da kajkavsko narječje niti u jednoj od ispitivanih sredina na istraživanom uzorku ispitanika nije prepreka u doživljavanju i razumijevanju djela. Zaključuje se da je zatečena razina učenikovih jezično-komunikacijskih sposobnosti drukčija od one koja se pretpostavlja u planu i programu. Odabranim književnim predlošcima na narječjima od samog bi se početka školovanja morao ostvarivati jedan od ciljeva nastave hrvatskoga jezika: razvijanje poštovanja prema jeziku hrvatskoga naroda, književnosti i kulturi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-0991 - Materinski i inojezični hrvatski (Jelaska, Zrinka, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tamara Turza-Bogdan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Turza-Bogdan, Tamara
Recepcija jezika kajkavske književnosti u mlađim razredima osnovne škole // Peti hrvatski slavistički kongres : zbornik radova, knjiga 2 / Turk, Marija ; Srdoč-Konestra, Ines (ur.).
Rijeka, 2012. str. 891-898 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Turza-Bogdan, T. (2012) Recepcija jezika kajkavske književnosti u mlađim razredima osnovne škole. U: Turk, M. & Srdoč-Konestra, I. (ur.)Peti hrvatski slavistički kongres : zbornik radova, knjiga 2.
@article{article, author = {Turza-Bogdan, Tamara}, year = {2012}, pages = {891-898}, keywords = {kajkavsko narje\v{c}je i knji\v{z}evnost, recepcija, mla\dji razredi osnovne \v{s}kole}, isbn = {978-953-6104-83-3}, title = {Recepcija jezika kajkavske knji\v{z}evnosti u mla\djim razredima osnovne \v{s}kole}, keyword = {kajkavsko narje\v{c}je i knji\v{z}evnost, recepcija, mla\dji razredi osnovne \v{s}kole}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Turza-Bogdan, Tamara}, year = {2012}, pages = {891-898}, keywords = {Kajkavian dialect and literature, reception, younger primary school children}, isbn = {978-953-6104-83-3}, title = {Reception of the language of Kajkavian literature among younger primary school children}, keyword = {Kajkavian dialect and literature, reception, younger primary school children}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font