Pregled bibliografske jedinice broj: 600840
Politički marketing u Republici Hrvatskoj - Analiza predizborne kampanje Liste za Rijeku na parlamentarnim izborima 2011. godine
Politički marketing u Republici Hrvatskoj - Analiza predizborne kampanje Liste za Rijeku na parlamentarnim izborima 2011. godine, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 600840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politički marketing u Republici Hrvatskoj - Analiza predizborne kampanje Liste za Rijeku na parlamentarnim izborima 2011. godine
(Political marketing in the Republic of Croatia -Analysis of the election campaign of "Lista za Rijeku" in the parliamentary elections 2011th)
Autori
Kos, Dario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
17.09
Godina
2012
Stranica
21
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Politički marketing; Republika Hrvatska; Predizborna kampanja; Parlamentarni izbori
(Political marketing; Republic of Croatia; Election compaign; Parlamentary elections)
Sažetak
Svrha ovog rada je da se kroz analizu pokuša dokazati da se pravilnim korištenjem političkog marketinga može unaprijediti i poboljšati rezultat te unaprijediti rejting među glasačima, s ciljem da na lokalnim izborima 2013. godine Lista za Rijeku postigne uspješan rezultat.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka