Pregled bibliografske jedinice broj: 59993
Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima
Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 196-207 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 59993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nove - transformirane uloge odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima
(New - Transformed Roles of Teachers in Developmentaly Appropirate Programmes)
Autori
Babić, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999, 196-207
Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
razvojno primjereni program; uloge odgajatelja/učitelja
(developmentaly appropriate curriculum; roles of the teacher)
Sažetak
Uloge odgajatelja promišljaju se u sklopu razvojno primjerenih predškolskih programa kojih su osnove teorija konstruktivizma i interakcionizma. Suglasno naznačenim teorijskim uporištima, identificirane su sljedeće uloge odgajatelja: promatrač, dijagnostičar, dizajner programa, organizator okruženja i učenja, model, medijator i partner. Očekivanja, pripadajući sklopovi znanja, shvaćanja (vrijednosna orijentacija) te sposobnosti/vještine, sastavnice su uloga odgajatelja u razvojno primjerenim predškolskim programima. Razina konzistentnosti između pobrojenih sastavnica unutar uloga i između njih uvjetuje vrsnoću i kvalitetu u ostvarenju uloga odgajtelja. Upitna je ostvarivost konzistentnosti uloga odgajatelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija