Pregled bibliografske jedinice broj: 598751
Odnos učenik učitelj u nastavi prirode i društva
Odnos učenik učitelj u nastavi prirode i društva, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 598751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos učenik učitelj u nastavi prirode i društva
(Relationship student teacher in Science and Society)
Autori
Dugalić, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
16.05
Godina
2012
Stranica
53
Mentor
Borić, Edita
Ključne riječi
komunikacija; učenik -učitelj; flandersova interakcijska analiza
(communication; student -teacher; Flanders interaction analysis)
Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja bio odrediti odnos i vrstu komunikacije između učenika i učitelja na nastavi prirode i društva. U tu svrhu je korištena Flandersova interakcijska analiza, koja se sastoji od matriceu kojoj se nalazi 10 različitih konstatacija. Svakih 15 sekundi se u matricu bilježi odnos između učenika i učitelja. Na početku istraživanja pretpostavljeno je da se na nastavi koristi frontalni rad u kojem učenici nemaju priliku aktivno sudjelovati. Na samom kraju istraživanja zaključeno je da učenici i učitelji na sati nisu ravnopravni. Analizom rezultata može se vidjeti da učitelčjice najčešće koriste frontalan rad...
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(mentor)