Pregled bibliografske jedinice broj: 598634
Poznavanje sadržaja nastavnog predmeta prirode i društva kod studenata pete godine učiteljskog fakulteta
Poznavanje sadržaja nastavnog predmeta prirode i društva kod studenata pete godine učiteljskog fakulteta, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 598634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poznavanje sadržaja nastavnog predmeta prirode i društva kod studenata pete godine učiteljskog fakulteta
(Knowing Content knowlede of Science and Society for students of the fifth year of teacher training college)
Autori
Herceg, Maša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
12.07
Godina
2012
Stranica
37
Mentor
Borić, Edita
Neposredni voditelj
Škugor, Alma
Ključne riječi
Ključne riječi: kompetencije; ishodi učenja; pedagoško i stručno znanje; studenti
(competences; learning outcomes; pedagogical and professional knowledge; students)
Sažetak
Kompetencije predstavljaju kombinaciju znanja i njegove primjene (vještina), stavova i odgovornosti koje opisuju ishodi učenja obrazovnog programa. Ishodi učenja su iskazi kojima se izražava što student treba znati, razumijeti i biti u stanju pokazati nakon što završi određeni proces učenja. Od kompetentnog učitelja očekuje se da posjeduje specifična stručna znanja te različite pedagoške vještine. Cilj istraživanja je ispitati koliko studenti pete godine Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija u Osijeku i Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog dislociranog Učiteljskog studija u Slavonskom Brodu poznaju sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva. U istraživanju je sudjelovalo 92 studenata. Instrument koji se koristio je ispit znanja koji sadrži 27 zadataka objektivnog tipa. Niti jedan ispitanik nije ostvario maksimalna 64 boda u ispitu. Najbolje riješeni ispit imao je 85% točnih odgovora što je poražavajuće budući da se radi o sadržajima iz nastavnog predmeta Prirode i društva od 1. do 4. razreda osnovne škole. Znanje studenata nije u skladu s njihovim prosječnim ocjenama iz kolegija Prirodoslovlje I, Prirodoslovlje II, Metodika prirode i društva I, Metodika prirode i društva II te prvog i drugog javnog predavanja. Prema rezultatima istraživanja zaključeno je da studenti ne poznaju dovoljno sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek