Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 598437

Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama iz perspektive roditelja


Dulčić, Adinda; Čilić Burušić, Lidija; Bakota, Koraljka; Pavičić Dokoza, Katarina
Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama iz perspektive roditelja // 8.međunarodni znanstveni skup - Istraživanja u edukacijsko-medicinskim znanostima, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Zagreb, Hrvatska, 2012. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 598437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama iz perspektive roditelja
(Education of Students with Difficulties from the Parents' Point of View)

Autori
Dulčić, Adinda ; Čilić Burušić, Lidija ; Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
8.međunarodni znanstveni skup - Istraživanja u edukacijsko-medicinskim znanostima, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Stavovi roditelja ; učenici s poteškoćama ; kvaliteta školskog života
(parent’s views ; students with difficulties ; quality of school life)

Sažetak
Uvod: Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju važno je istraživačko, obrazovno i društveno pitanje. Roditelji učenika s teškoćama imaju vrlo važno mjesto budući da se zbog zahtjeva obrazovnog programa očekuje njihova snažna uključenost te se u literaturi susrećemo s konceptima roditeljskih ulaganja Bakker at all. (2007.), odnosno u širem smislu, konceptom roditeljskog kapitala (Fantuzzo at all. 1995). Ciljevi: Ciljevi ovog istraživanja su razmotriti stavove roditelja učenika s teškoćama koji su integrirani u redoviti odgojno - obrazovni program osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Također, cilj je ovog istraživanja razmotriti razliku u strukturiranosti stavova roditelja učenika s teškoćama ovisno o nizu socio- demografskih obilježja. Metodologija istraživanja: U istraživanju je sudjelovalo 400 roditelja učenika s teškoćama koji su integrirani u redoviti odgojno - obrazovni osnovnoškolski sustav Republike Hrvatske. Ispitani su roditelji učenika svih razreda osnovnih škola. Iz postojećih školskih evidencija o učenicima s teškoćama je prikupljeno niz podataka o školskim postignućima. Stavovi roditelja učenika s teškoćama ispitani su sa sveobuhvatnim upitnikom. Upitnik je strukturiran na način da pokriva sva područja iz odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama. Ispitivanje je provedeno tijekom 2011. Provodili su ga posebno educirani anketari. Analiza podataka učinjena je na temelju univarijantne i multivarijantne metode obrade podataka. Rezultati: U analizi rezultata napravljena je opsežna frekvencijska analiza učestalosti pojedinih školskih aktivnosti učenika s teškoćama. Na temelju dobivenih rezultata uočava se da iz perspektive roditelja, učenici s teškoćama po učestalosti školskih aktivnosti ne odstupaju od učenika bez teškoća. U radu se iznose brojni stavovi roditelja o postojećem i daljnjem školovanju učenika s teškoćama koji imaju implikacije na izbor zanimanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-207-0000000-2293 - Funkcionalni verbotonalni dijagnostički program za djecu oštećena sluha i govora (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Poliklinika SUVAG


Citiraj ovu publikaciju:

Dulčić, Adinda; Čilić Burušić, Lidija; Bakota, Koraljka; Pavičić Dokoza, Katarina
Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama iz perspektive roditelja // 8.međunarodni znanstveni skup - Istraživanja u edukacijsko-medicinskim znanostima, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Zagreb, Hrvatska, 2012. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Dulčić, A., Čilić Burušić, L., Bakota, K. & Pavičić Dokoza, K. (2012) Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama iz perspektive roditelja. U: 8.međunarodni znanstveni skup - Istraživanja u edukacijsko-medicinskim znanostima, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@article{article, author = {Dul\v{c}i\'{c}, Adinda and \v{C}ili\'{c} Buru\v{s}i\'{c}, Lidija and Bakota, Koraljka and Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina}, year = {2012}, pages = {---}, keywords = {Stavovi roditelja, u\v{c}enici s pote\v{s}ko\'{c}ama, kvaliteta \v{s}kolskog \v{z}ivota}, title = {Odgoj i obrazovanje u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama iz perspektive roditelja}, keyword = {Stavovi roditelja, u\v{c}enici s pote\v{s}ko\'{c}ama, kvaliteta \v{s}kolskog \v{z}ivota}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dul\v{c}i\'{c}, Adinda and \v{C}ili\'{c} Buru\v{s}i\'{c}, Lidija and Bakota, Koraljka and Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina}, year = {2012}, pages = {---}, keywords = {parent’s views, students with difficulties, quality of school life}, title = {Education of Students with Difficulties from the Parents' Point of View}, keyword = {parent’s views, students with difficulties, quality of school life}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font