Pregled bibliografske jedinice broj: 598437
Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama iz perspektive roditelja
Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama iz perspektive roditelja // 8.međunarodni znanstveni skup - Istraživanja u edukacijsko-medicinskim znanostima, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Zagreb, Hrvatska, 2012. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 598437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama iz perspektive
roditelja
(Education of Students with Difficulties
from the Parents' Point of View)
Autori
Dulčić, Adinda ; Čilić Burušić, Lidija ; Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
8.međunarodni znanstveni skup - Istraživanja u edukacijsko-medicinskim znanostima, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Stavovi roditelja ; učenici s poteškoćama ; kvaliteta školskog života
(parent’s views ; students with difficulties ; quality of school life)
Sažetak
Uvod: Odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju važno je istraživačko, obrazovno i društveno pitanje. Roditelji učenika s teškoćama imaju vrlo važno mjesto budući da se zbog zahtjeva obrazovnog programa očekuje njihova snažna uključenost te se u literaturi susrećemo s konceptima roditeljskih ulaganja Bakker at all. (2007.), odnosno u širem smislu, konceptom roditeljskog kapitala (Fantuzzo at all. 1995). Ciljevi: Ciljevi ovog istraživanja su razmotriti stavove roditelja učenika s teškoćama koji su integrirani u redoviti odgojno - obrazovni program osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Također, cilj je ovog istraživanja razmotriti razliku u strukturiranosti stavova roditelja učenika s teškoćama ovisno o nizu socio- demografskih obilježja. Metodologija istraživanja: U istraživanju je sudjelovalo 400 roditelja učenika s teškoćama koji su integrirani u redoviti odgojno - obrazovni osnovnoškolski sustav Republike Hrvatske. Ispitani su roditelji učenika svih razreda osnovnih škola. Iz postojećih školskih evidencija o učenicima s teškoćama je prikupljeno niz podataka o školskim postignućima. Stavovi roditelja učenika s teškoćama ispitani su sa sveobuhvatnim upitnikom. Upitnik je strukturiran na način da pokriva sva područja iz odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama. Ispitivanje je provedeno tijekom 2011. Provodili su ga posebno educirani anketari. Analiza podataka učinjena je na temelju univarijantne i multivarijantne metode obrade podataka. Rezultati: U analizi rezultata napravljena je opsežna frekvencijska analiza učestalosti pojedinih školskih aktivnosti učenika s teškoćama. Na temelju dobivenih rezultata uočava se da iz perspektive roditelja, učenici s teškoćama po učestalosti školskih aktivnosti ne odstupaju od učenika bez teškoća. U radu se iznose brojni stavovi roditelja o postojećem i daljnjem školovanju učenika s teškoćama koji imaju implikacije na izbor zanimanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-207-0000000-2293 - Funkcionalni verbotonalni dijagnostički program za djecu oštećena sluha i govora (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG
Profili:
Koraljka Bakota
(autor)
Katarina Pavičić Dokoza
(autor)
Lidija Čilić Burušić
(autor)
Adinda Dulčić
(autor)