Pregled bibliografske jedinice broj: 598416
Stavovi učitelja osnovnih škola prema integriranim učenicima s poteškoćama
Stavovi učitelja osnovnih škola prema integriranim učenicima s poteškoćama // Conference ECER CADIZ 2011.
Cadiz, Španjolska, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 598416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja osnovnih škola prema integriranim učenicima s poteškoćama
(Views of Regular Elementary Schools Teachers towards Integrated Students with Difficulties)
Autori
Dulčić, Adinda ; Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Brezak, Vladimira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
Conference ECER CADIZ 2011.
Mjesto i datum
Cadiz, Španjolska, 13.09.2011. - 16.09.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Stavovi učitelja; integrirani učenici s poteškoćama
(Views of Regular Elementary Schools Teachers towards Integrated Students with Difficulties.)
Sažetak
Potvrđeno je da je edukacijska integracija uspješnija ako su sudionici bolje informirani i pripremljeni. U tom procesu posebna uloga pripada učiteljima i njihovom pozitivnom stavu prema radu i rezultatima. Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi stav učitelja prema učenicima s poteškoćama i razlike u stavovima prema mjestu na kojem rade i dobi učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
207-0000000-2293 - Funkcionalni verbotonalni dijagnostički program za djecu oštećena sluha i govora (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG