Pregled bibliografske jedinice broj: 59822
Samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja
Samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 59822 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja
(Social adaptation self-estimetion
of pupils with delayed cognitive development in diferent conditions of living)
Autori
Đidara, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.10
Godina
2000
Stranica
45
Mentor
Sekušak-Galešev,Snježana
Ključne riječi
socijalna adaptacija;usporeni kognitivni razvoj;različiti uvjeti smještaja
(social adaptation;delayed cognitive development;special conditions of living)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi kakva je samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja.U svrhu istraživanja ispitano je 63 djece usporenog kognitivnog razvoja koji pohađaju specijalne škole na području Zagreba.Za samoprocjenu učenika korištene su 2 Skale instrumenata :Behavior Rating Profile-2;Skala procjene učenika:Škola i Skala procjene učenika:Vršnjaci.Učenici su podijeljeni u 2 grupe od kojih je prva grupa smještena u instituciji,a druga stanuje u roditeljskom domu.Prema rezultatima istraživanja samoprocjene socijalne adaptacije učenika na Skali procjene učenika:Škola i Skali procjene učenika:Vršnjaci,možemo zaključiti da postoji statistički značajna razlika u samoprocjeni između učenika s obzirom na različite uvjete smještaja što potvrđuje hipoteze istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Snježana Sekušak Galešev
(mentor)