Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 59822

Samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja


Đidara, Tomislav
Samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 59822 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja
(Social adaptation self-estimetion of pupils with delayed cognitive development in diferent conditions of living)

Autori
Đidara, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.10

Godina
2000

Stranica
45

Mentor
Sekušak-Galešev,Snježana

Ključne riječi
socijalna adaptacija;usporeni kognitivni razvoj;različiti uvjeti smještaja
(social adaptation;delayed cognitive development;special conditions of living)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi kakva je samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja.U svrhu istraživanja ispitano je 63 djece usporenog kognitivnog razvoja koji pohađaju specijalne škole na području Zagreba.Za samoprocjenu učenika korištene su 2 Skale instrumenata :Behavior Rating Profile-2;Skala procjene učenika:Škola i Skala procjene učenika:Vršnjaci.Učenici su podijeljeni u 2 grupe od kojih je prva grupa smještena u instituciji,a druga stanuje u roditeljskom domu.Prema rezultatima istraživanja samoprocjene socijalne adaptacije učenika na Skali procjene učenika:Škola i Skali procjene učenika:Vršnjaci,možemo zaključiti da postoji statistički značajna razlika u samoprocjeni između učenika s obzirom na različite uvjete smještaja što potvrđuje hipoteze istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Snježana Sekušak Galešev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đidara, Tomislav
Samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Đidara, T. (2000) 'Samoprocjena socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima smještaja', diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJidara, Tomislav}, year = {2000}, pages = {45}, keywords = {socijalna adaptacija, usporeni kognitivni razvoj, razli\v{c}iti uvjeti smje\v{s}taja}, title = {Samoprocjena socijalne adaptacije u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja u razli\v{c}itim uvjetima smje\v{s}taja}, keyword = {socijalna adaptacija, usporeni kognitivni razvoj, razli\v{c}iti uvjeti smje\v{s}taja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJidara, Tomislav}, year = {2000}, pages = {45}, keywords = {social adaptation, delayed cognitive development, special conditions of living}, title = {Social adaptation self-estimetion of pupils with delayed cognitive development in diferent conditions of living}, keyword = {social adaptation, delayed cognitive development, special conditions of living}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font