Pregled bibliografske jedinice broj: 597015
Upravljanje sportskom markom
Upravljanje sportskom markom, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagrebu
CROSBI ID: 597015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje sportskom markom
(Sports brand management)
Autori
Repač, Domagoj
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagrebu
Datum
28.09
Godina
2012
Stranica
86
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
upravljanje markom; sportska marka; sportski marketing; industrija sporta
(brand management; sports brand; sports marketing; sports industry)
Sažetak
Sportski klubovi su odavno prestali biti samo sportski klubovi. Danas ih se može promatrati kao profitna poduzeća koja kroz sportsku djelatnost ostvaruju svoje sportske, financijske i ostale ciljeve. Cilj diplomskog rada je prikazati nužnost korištenja koncepta marketinga za uspješno poslovanje sportskog kluba, te nužnost upravljanja markom sportskog kluba koje donosi pozitivan imidž, veći broj navijača, gledatelja, sponzora i korist svim uključenim stranama. Poslovanje sportskog kluba se može promatrati kroz četiri elementa marketinškog miksa koji su veoma važni u primjeni koncepcije marketinga na sportski klub. Istražena je percepcija navijača o upravljanju sportskom markom, kao i koji su čimbenici važni potrošačima pri donošenju odluke o odlasku na utakmicu. Istraživanje je pokazalo kako potrošači primjećuju marketinške aktivnosti sportskih klubova što direktno utječe na imidž kluba, a posljedično tome i na dolazak potrošača na utakmice. Potrošači vjeruju kako se na imidž i privlačenje potrošača na stadione može utjecati, no unatoč tome, smatraju kako unatoč znatnim marketinškim aktivnostima cijena ulaznica ima presudnu ulogu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija