Pregled bibliografske jedinice broj: 59659
Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja
Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 59659 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja
(Self-estimation of relations between students with delayed cognitive development and students the same age in diferent conditions of education)
Autori
Čovran, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.06
Godina
2000
Stranica
42
Mentor
Sekušak-Galešev,Snježana
Neposredni voditelj
Stančić,Zrinjka
Ključne riječi
usporeni kognitivni razvoj;različiti uvjeti školovanja
(delayed cognitive development;diferent conditions of education)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi postoje li razlike u samoprocjeni odnosa s vršnjacima,između učenika s lakom mentalnom retardacijom koji se nalaze u integriranim uvjetima školovanja i onih koji se nalaze u posebnim uvjetima školovanja.Bilo je obuhvaćeno 129 djece na stupnju lake mentalne retardacije,formiranih u dvije skupine.Prva skupina djece obuhvaćena je integriranim uvjetima školovanja.Druga skupina obuhvaćena je posebnim uvjetima školovanja.Mjerni instrument korišten u ovom istraživanju je Behavior Rating Profile-2(Brown,Hammill,1990.).Iz dobivenih podataka možemo zaključiti da različiti uvjeti školovanja nemaju utjecaja na samoprocjenu odnosa s vršnjacima kod djece usporenog kognitivnog razvoja,no kako samoprocjena djece nije dovoljna za potpuni uvid u stvarnu osobnu i socijalnu adaptaciju ove djece ove podatke treba usporediti s procjenama drugih procjenjivača.
Izvorni jezik
Hrvatski