Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 59659

Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja


Čovran, Jasmina
Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 59659 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja
(Self-estimation of relations between students with delayed cognitive development and students the same age in diferent conditions of education)

Autori
Čovran, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.06

Godina
2000

Stranica
42

Mentor
Sekušak-Galešev,Snježana

Neposredni voditelj
Stančić,Zrinjka

Ključne riječi
usporeni kognitivni razvoj;različiti uvjeti školovanja
(delayed cognitive development;diferent conditions of education)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi postoje li razlike u samoprocjeni odnosa s vršnjacima,između učenika s lakom mentalnom retardacijom koji se nalaze u integriranim uvjetima školovanja i onih koji se nalaze u posebnim uvjetima školovanja.Bilo je obuhvaćeno 129 djece na stupnju lake mentalne retardacije,formiranih u dvije skupine.Prva skupina djece obuhvaćena je integriranim uvjetima školovanja.Druga skupina obuhvaćena je posebnim uvjetima školovanja.Mjerni instrument korišten u ovom istraživanju je Behavior Rating Profile-2(Brown,Hammill,1990.).Iz dobivenih podataka možemo zaključiti da različiti uvjeti školovanja nemaju utjecaja na samoprocjenu odnosa s vršnjacima kod djece usporenog kognitivnog razvoja,no kako samoprocjena djece nije dovoljna za potpuni uvid u stvarnu osobnu i socijalnu adaptaciju ove djece ove podatke treba usporediti s procjenama drugih procjenjivača.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Čovran, Jasmina
Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja, 2000., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Čovran, J. (2000) 'Samoprocjena odnosa s vršnjacima djece usporenog kognitivnog razvoja u različitim uvjetima školovanja', diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ovran, Jasmina}, year = {2000}, pages = {42}, keywords = {usporeni kognitivni razvoj, razli\v{c}iti uvjeti \v{s}kolovanja}, title = {Samoprocjena odnosa s vr\v{s}njacima djece usporenog kognitivnog razvoja u razli\v{c}itim uvjetima \v{s}kolovanja}, keyword = {usporeni kognitivni razvoj, razli\v{c}iti uvjeti \v{s}kolovanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ovran, Jasmina}, year = {2000}, pages = {42}, keywords = {delayed cognitive development, diferent conditions of education}, title = {Self-estimation of relations between students with delayed cognitive development and students the same age in diferent conditions of education}, keyword = {delayed cognitive development, diferent conditions of education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font