Pregled bibliografske jedinice broj: 595788
Mitovi kreativnosti u sveučilišnoj nastavi
Mitovi kreativnosti u sveučilišnoj nastavi // Pedagogija i kultura / Ljubetić, Zrilić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 48-57 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 595788 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mitovi kreativnosti u sveučilišnoj nastavi
(Creativity Myths as Part of University Teaching Culture)
Autori
Dubovicki, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Pedagogija i kultura
/ Ljubetić, Zrilić - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 48-57
ISBN
978-953-99167-6-1
Skup
Pedagogija i kultura
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kreativnost; nastava; mitovi kreativnosti; kultura
(creativity; teaching; creativity myths; culture)
Sažetak
Sažetak: Govoreći o kreativnosti susrećemo se s mnogobrojnim definicijama i određenjima kreativnosti koje zagovaraju zastupnici pojedinih teorija. Kreativnost se proučava iz različitih aspekata: u kontekstu uspješne nastave, može se procjenjivati na osnovi testova kreativnosti. U novije se vrijeme više usmjeravamo na aktivnosti uz pomoć kojih možemo potaknuti sudionike odgojno-obrazovnog procesa na kreativno izražavanje. Unosimo ih u praksu i provjeravamo njihovu učinkovitost. Kreativnost je važna jer nam pomaže u nastojanjima da nastavu činimo uspješnijom i ugodnijom za sve njene sudionike. Svatko od nas ima svoju definiciju kreativnosti, svoj konstrukt koji može mijenjati u odnosu na promjene koje se događaju u našoj svijesti, a koje su uzrokovane osobnim iskustvima vezanim uz kreativnost. Iako pojedine teorije pristupaju kreativnosti na jedinstvene načine, ni jedna od njih se ne bavi mitovima kreativnosti. Iako se o njima ne govori oni su itekako prisutni u našoj svakodnevici. Mitovi kreativnosti fokusirani su na pojedinca i ignoriraju društvene i kulturne kontekste. Sawyer (2006.) navodi devet mitova kreativnosti za koje smatra da su još uvijek prisutni. Istraživanje koje je provedeno sa studentima odnosi se na procjenjivanje stavova studenata o prisutnosti mitova kreativnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(autor)