Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595548

Percepcija visokoškolske nastave pristupačne studentima s invaliditetom


Fajdetić, Andrea; Kiš Glavaš, Lelia; Lisak, Natalija
Percepcija visokoškolske nastave pristupačne studentima s invaliditetom // 8. međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima": Knjiga sažetaka / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 87-88 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 595548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija visokoškolske nastave pristupačne studentima s invaliditetom
(Perception of higher education teaching process accessible to students with disabilities)

Autori
Fajdetić, Andrea ; Kiš Glavaš, Lelia ; Lisak, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
8. međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima": Knjiga sažetaka / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 87-88

ISBN
978-953-6418-71-8

Skup
Međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima" (8 ; 2012)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
visokoškolska nastava; studenti s invaliditetom; prilagodba
(higher education; students with disabilities; adjustment)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja jest ispitati dosadašnje znanje i iskustvo, te preporuke suradnika u nastavi vezano uz potrebne kompetencije za planiranje, realizaciju i evaluaciju nastavnog procesa pristupačnog studentima s invaliditetom. S obzirom na cilj istraživanja ciljana skupna sudionika su mlađi nastavni kadar koji se nalazi na samom početku svog profesionalnog razvoja, i koji sustavnim vođenjem može dostići optimalnu razinu kvalitete koji se očekuje kako bi se odgovaralo na potrebe svakog studenta.Rad će prezentirati rezultate kvalitativnog istraživanja vezano uz opravdane prilagodbe u visokom obrazovanju i druge aktivnosti koje mogu doprinijeti kvaliteti obrazovanaj kroz osmišljavanje potpore studentima s invaliditetom. Ispitanici u ovom istraživanju jesu znanstveni novaci, viši asistenti, asistenti i predavači, zaposlenici Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, koji sudjeluju u realizaciji nastave studijskog programa u okviru znanstvenog polja edukacijsko-rehabilitacijske znanosti. U radu se koriste kvalitativne metode prikupljanja i analize podataka. Fokus grupni intervju proveden je s osam mlađih suradnika u nastavi, jamčeći anonimnost u postupku audio snimanja i u korištenju odgovaora (Creswell, 1998). Tematski okvir ovog grupnog intervjua prati sljedeća područja ; informiranost o studentima s invaliditetom, iskustvo rada sa studentima s invaliditetom, kompetencije za rad sa studentima s invaliditetom te za planiranje, realizaciju i evaluaciju nastavnog procesa u viskoškolskom obrazovanju. Strategije za analizu su sljedeće ; pregled prikupljenog materijala, pronalaženje kodova iz materijala, reduciranje informacija staranjem kategorija, pronalaženje veza između kategorija i stvaranje logične matrice nalaza, te osvrt na analitički okvir iz literature (Bogdan, Biklen, 1992., Huberman, Miles, 1994., Wolcott, 1994 ; prema Creswell, 1998). Rezultati izstraživanja dati će uvid u aktualno stanje i potrebe za stjecanjem specifičnih kompetencija za rad u nastavi prema načelima univerzalnog dizajna. U zaključku će se dati neke smjernice koje mogu podići kvalitetu visokoškolske nastave i izjednačavanja mogućnosti studenata s invaliditetom kroz uvažavanje znanj, iskustava i preporuka mlađeg nastavnog kadra u visokoškolskoj instituciji koja ima bogato iskustvo rada sa studentima s invaliditetom

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Fajdetić, Andrea; Kiš Glavaš, Lelia; Lisak, Natalija
Percepcija visokoškolske nastave pristupačne studentima s invaliditetom // 8. međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima": Knjiga sažetaka / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 87-88 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Fajdetić, A., Kiš Glavaš, L. & Lisak, N. (2012) Percepcija visokoškolske nastave pristupačne studentima s invaliditetom. U: Milković, M., Doležal, D., Hržica, G. & Stošić, J. (ur.)8. međunarodni znanstveni skup "Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima": Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Fajdeti\'{c}, Andrea and Ki\v{s} Glava\v{s}, Lelia and Lisak, Natalija}, year = {2012}, pages = {87-88}, keywords = {visoko\v{s}kolska nastava, studenti s invaliditetom, prilagodba}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {Percepcija visoko\v{s}kolske nastave pristupa\v{c}ne studentima s invaliditetom}, keyword = {visoko\v{s}kolska nastava, studenti s invaliditetom, prilagodba}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Fajdeti\'{c}, Andrea and Ki\v{s} Glava\v{s}, Lelia and Lisak, Natalija}, year = {2012}, pages = {87-88}, keywords = {higher education, students with disabilities, adjustment}, isbn = {978-953-6418-71-8}, title = {Perception of higher education teaching process accessible to students with disabilities}, keyword = {higher education, students with disabilities, adjustment}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font