Pregled bibliografske jedinice broj: 595444
Nastavno okružje kao važan čimbenik ostvarivanja suvremene visokoškolske nastave
Nastavno okružje kao važan čimbenik ostvarivanja suvremene visokoškolske nastave // Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 72-78
CROSBI ID: 595444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavno okružje kao važan čimbenik ostvarivanja suvremene visokoškolske nastave
(Learning environment - Important factor in developing modern higher teaching practices)
Autori
Koludrović, Morana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum
Urednik/ci
Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
72-78
ISBN
978-953-99167-6-1
Ključne riječi
konstruktivizam, nastavno okružje, pristupi učenju i poučavanju koji su usmjereni na studente, suvremena visokoškolska nastava
(constructivism, learning environment, contemporary higher education, student – centered approaches)
Sažetak
U suvremenim visokoškolskim kurikulumima usmjerenima na kompetencijski i konstruktivistički pristup obrazovanju u kojima student preuzima aktivnu ulogu, važno je osiguravati stimulirajuće okružje za učenje kojim će se doprinositi razvoju emocionalne i socijalne kompetentnosti studenata, tim više što se obje smatraju važnim kompetencijama u suvremenom društvu. U tom procesu neupitnu ulogu ima visokoškolski nastavnik kao facilitator i kritičko refleksivni praktičar koji na brojne načine može doprinositi stvaranju kvalitetnog nastavnog ozračja. U ovom će se radu prikazati odrednice kvalitete nastavnog okružja u visokoškolskoj nastavi, te uloga nastavnika i studenata u ostvarivanju istih. Također, prikazat će se načini stvaranja kvalitetnog nastavnog ozračja kroz korištenje suvremenijih nedirektivnih didaktičkih strategija stoga što se pokazalo da one pružaju takvu mogućnost u većoj mjeri negoli je to slučaj kod konvencionalnih direktivnih pristupa obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija