Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595444

Nastavno okružje kao važan čimbenik ostvarivanja suvremene visokoškolske nastave


Koludrović, Morana
Nastavno okružje kao važan čimbenik ostvarivanja suvremene visokoškolske nastave // Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 72-78


CROSBI ID: 595444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavno okružje kao važan čimbenik ostvarivanja suvremene visokoškolske nastave
(Learning environment - Important factor in developing modern higher teaching practices)

Autori
Koludrović, Morana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum

Urednik/ci
Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana

Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
72-78

ISBN
978-953-99167-6-1

Ključne riječi
konstruktivizam, nastavno okružje, pristupi učenju i poučavanju koji su usmjereni na studente, suvremena visokoškolska nastava
(constructivism, learning environment, contemporary higher education, student – centered approaches)

Sažetak
U suvremenim visokoškolskim kurikulumima usmjerenima na kompetencijski i konstruktivistički pristup obrazovanju u kojima student preuzima aktivnu ulogu, važno je osiguravati stimulirajuće okružje za učenje kojim će se doprinositi razvoju emocionalne i socijalne kompetentnosti studenata, tim više što se obje smatraju važnim kompetencijama u suvremenom društvu. U tom procesu neupitnu ulogu ima visokoškolski nastavnik kao facilitator i kritičko refleksivni praktičar koji na brojne načine može doprinositi stvaranju kvalitetnog nastavnog ozračja. U ovom će se radu prikazati odrednice kvalitete nastavnog okružja u visokoškolskoj nastavi, te uloga nastavnika i studenata u ostvarivanju istih. Također, prikazat će se načini stvaranja kvalitetnog nastavnog ozračja kroz korištenje suvremenijih nedirektivnih didaktičkih strategija stoga što se pokazalo da one pružaju takvu mogućnost u većoj mjeri negoli je to slučaj kod konvencionalnih direktivnih pristupa obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koludrović, Morana
Nastavno okružje kao važan čimbenik ostvarivanja suvremene visokoškolske nastave // Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 72-78
Koludrović, M. (2013) Nastavno okružje kao važan čimbenik ostvarivanja suvremene visokoškolske nastave. U: Ljubetić, M. & Zrilić, S. (ur.) Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum. Zagreb, Hrvatsko pedagogijsko društvo, str. 72-78.
@inbook{inbook, author = {Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2013}, pages = {72-78}, keywords = {konstruktivizam, nastavno okru\v{z}je, pristupi u\v{c}enju i pou\v{c}avanju koji su usmjereni na studente, suvremena visoko\v{s}kolska nastava}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Nastavno okru\v{z}je kao va\v{z}an \v{c}imbenik ostvarivanja suvremene visoko\v{s}kolske nastave}, keyword = {konstruktivizam, nastavno okru\v{z}je, pristupi u\v{c}enju i pou\v{c}avanju koji su usmjereni na studente, suvremena visoko\v{s}kolska nastava}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2013}, pages = {72-78}, keywords = {constructivism, learning environment, contemporary higher education, student – centered approaches}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Learning environment - Important factor in developing modern higher teaching practices}, keyword = {constructivism, learning environment, contemporary higher education, student – centered approaches}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font