Pregled bibliografske jedinice broj: 595409
Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji
Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 595409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji
(Pecularities of learning mathematics in Montessori pedagogy)
Autori
Ratković, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
17.09
Godina
2012
Stranica
33
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
reformske pedagogije; Montessori pedagogija; didaktički materijali; učenje matematike
(alternative pedagogies; Montessori pedagogy; didactic material; learning mathematics)
Sažetak
Montessori pedagogija jedna je od najpoznatijih reformskih koncepcija 20. stoljeća. Svojim konceptom o poštovanju, individualizaciji i samoaktualizaciji djeteta, slobodi izbora i usmjeravanju pažnje u primjerenoj okolini Marija Montessori je stvorila pedagogiju koja i danas odgovara zahtjevima suvremenog društva. Stvarajući didaktičke materijale i vježbe, među kojima se u ovom radu analiziraju oni za učenje matematike, Montessori je uvelike doprinjela djetetu zanimljivom i zabavnom učenju kroz igru od najmlađeg uzrasta. Stoga su u ovom radu prikazana neka didaktička rješenja učenja matematike u Montessori pedagogiji, koja su uspoređena s didaktičko - metodočkim rješenjima istih u konvencionalnom obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija