Pregled bibliografske jedinice broj: 595280
Primjena elemenata marketing miksa u turizmu - putnička agencija Jadroagent d.d.
Primjena elemenata marketing miksa u turizmu - putnička agencija Jadroagent d.d., 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 595280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena elemenata marketing miksa u turizmu - putnička agencija Jadroagent d.d.
(Application of marketing mix in tourism - travel agency Jadroagent Inc.)
Autori
Lukanović, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
13.07
Godina
2012
Stranica
56
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Marketing miks; Turizam; Putnička agencija
(Marketing mix; Tourism; Travel agency)
Sažetak
Fokus rada jest na turizmu kao tržištu usluga. Cilj jest istražiti relevantne značajke proizvoda, odnosno usluge, cijene, distribucije i promocije, kao glavnih elemenata marketing miksa, sa svrhom istraživanja važnosti primjene marketinga u turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka