Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 594809

Reklamiranje u stomatologiji


Juzbašić, Martina
Reklamiranje u stomatologiji, 2012., diplomski rad, diplomski, Stomatološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 594809 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reklamiranje u stomatologiji
(Advertising in dentistry)

Autori
Juzbašić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Stomatološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2012

Stranica
30

Mentor
Dumančić, Jelena

Ključne riječi
stomatologija ; reklamiranje
(dental medicine ; advertising)

Sažetak
Reklamiranje u Hrvatskoj je regulirano Pravilnikom o načinu oglašavanja doktora stomatologije i četvrtim dijelom Kodeksa stomatološke etike i deontologije, koje je izdala Hrvatska komora dentalne medicine (HKDM). Doktor dentalne medicine smije se oglašavati putem ploče, tiska i stručnih časopisa sukladno stomatološkoj etici i deontologiji. Sudjelovanje na radijskim ili televizijskim emisijama, kao i objavljivanje u tisku i stručnim časopisima, dopušteno je uz navođenje imena i prezimena, ali se ne smije isticati naziv i adresa privatne odnosno grupne prakse, zdravstvene ustanove ili trgovačkog društva u kojima se ta djelatnost obavlja, iznimka su zaposleni na sveučilištu. Oglašavanje je ograničeno na prvu godinu rada ordinacije. Neetično reklamiranje i kršenje normi biti će sankcionirano prema propisima koje je objavila HKDM. Na ovaj način u Hrvatskoj se nastoji spriječiti sukob interesa između stomatologa i pacijenta kojeg bi reklama mogla dovesti u zabludu, a također se sprečava zlouporaba reklamiranja u svrhu eliminacije konkurentnih ordinacija. Reklamiranje putem interneta i web stranica je područje koje trenutno nije regulirano, ali ulaskom u Europsku uniju očekuje se primjena europske regulative te bi ovaj problem uskoro mogao biti riješen. Također bi trebalo regulirati poslovnu etiku u stomatološkoj profesiji za što već postoji predloženi model profesionalne, poslovne i društvene odgovornosti stomatologa. Kada je stomatološka djelatnost dio ponude zdravstvenog turizma, promocija je u interesu države i jačanja gospodarstva. Uvođenje i usklađivanje regulativa kojima bi se ono uredilo i poticalo, preduvjet je bržeg razvoja te grane turizma u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Dentalna medicina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Stomatološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Juzbašić (autor)

Avatar Url Jelena Dumančić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Juzbašić, Martina
Reklamiranje u stomatologiji, 2012., diplomski rad, diplomski, Stomatološki fakultet, Zagreb
Juzbašić, M. (2012) 'Reklamiranje u stomatologiji', diplomski rad, diplomski, Stomatološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Juzba\v{s}i\'{c}, Martina}, year = {2012}, pages = {30}, keywords = {stomatologija, reklamiranje}, title = {Reklamiranje u stomatologiji}, keyword = {stomatologija, reklamiranje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Juzba\v{s}i\'{c}, Martina}, year = {2012}, pages = {30}, keywords = {dental medicine, advertising}, title = {Advertising in dentistry}, keyword = {dental medicine, advertising}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font