Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 594574

Specifičnosti apela na strah


Brlić, Marta
Specifičnosti apela na strah, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 594574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti apela na strah
(Particularities of fear appeal)

Autori
Brlić, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.09

Godina
2012

Stranica
43

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
oglašavanje; apel na strah
(advertising; fear appeal)

Sažetak
U današnje vrijeme marketing ima važnu ulogu u prenošenju različitih poruka ciljnoj javnosti. Vrlo je važan način na koji se te poruke prenose i kako se one oblikuju. Do ciljne javnosti se može doprijeti korištenjem pozitivnih ili negativnih, te racionalnih ili emocionalnih apela. Jedan od negativnih emocionalnih apela je i apel na strah. Do sada su provođena neka istraživanja o tome treba li ili ne treba koristiti apele na strah, u kojoj ih mjeri koristiti, koju razinu straha upotrijebiti, jesu li apeli na strah etični te koje su alternative za korištenje apela na strah. Ta istraživanja su pokazala različite rezultate i utvrđeno je da sve ovisi o kulturi i o zemlji u kojoj se koristi apel na strah u oglašavanju. Istraživanja su također pokazala različite rezultate o tome jesu li bolji pozitivni ili negativni apeli. Na području Republike Hrvatske se ova tematika nije obrađivala iako se apeli na strah koriste u oglašavanju. U skladu s obrazloženjem teme, predmet završnog rada je istraživanje i analiziranje postignutih rezultata iz prijašnjih istraživanja o reakcijama potrošača na apel na strah, etičnosti apela na strah i uloge apela na strah u poticanju potrošača u promjeni navika, u svrhu boljeg razumijevanja na koji način se on može ispravno koristiti. Na temelju navedenog problema postavljeni su i osnovni ciljevi rada, koji suostvareni analiziranjem dostupnih izvora literature, a to su: - raščlanjivanje i objašnjavanje pojmova iz područja marketinške komunikacije (oglašavanja) - objašnjavanje temeljnih vrsta apela - analiza reakcija apela na strah - analiza uloge straha u poticanju potrošača na promjenu navika - analiza etičnosti apela na strah - navođenje primjera u kojima su korišteni apeli na strah.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brlić, Marta
Specifičnosti apela na strah, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Brlić, M. (2012) 'Specifičnosti apela na strah', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brli\'{c}, Marta}, year = {2012}, pages = {43}, keywords = {ogla\v{s}avanje, apel na strah}, title = {Specifi\v{c}nosti apela na strah}, keyword = {ogla\v{s}avanje, apel na strah}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brli\'{c}, Marta}, year = {2012}, pages = {43}, keywords = {advertising, fear appeal}, title = {Particularities of fear appeal}, keyword = {advertising, fear appeal}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font