Pregled bibliografske jedinice broj: 594568
Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola
Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 594568 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola
(The visual identity of the brand - an example of brand Coca-Cola)
Autori
Obrovac, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2011
Stranica
41
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
vizualni identitet; marka; Coca-Cola
(visual identity; brand; Coca-Cola)
Sažetak
Vizualni identitet marke proizvoda predstavlja vrijednost poduzeća i vrijednosti karakteristika marke. Omogućava poduzeću da svoj identitet, dakle ono što poduzeće doista jest, prenese na potrošača kroz prije svega i dominantno osjetilo vida. U doba kada se potrošači putem masovnih medija susreću s velikim brojem različitih slika i poruka, poduzeće mora izgraditi i održavati snažan vizualni identitet marke proizvoda kako bi se diferenciralo od konkurencije, te kako bi potrošači odmah raspoznali o čemu je riječ. Dobar vizualni identitet marke može pomoći poduzeću u prenošenju željene poruke ciljnim tržišnim segmentima. Kao dobar primjer izgradnje marke putem vizualnog identiteta može se istaknuti marka Coca-Cola. Poduzeće Coca-Cola 2011. godine slavi 125 godina od osnutka, a marka Coca-Cola također je i jedna od najvrednijih marki na svijetu. Kroz dugu povijest marka Coca-Cola prolazila je kroz različite modifikacije vizualnog identiteta marke, dok je pritom bila lojalna održavanju istog logotipa i boje, te je dobrim upravljanjem vizualnim identitetom marke postigla svoj značaj, uspjeh i lojalne potrošače. Predmet završnog rada je proučavanje vizualnog identiteta elemenata marke kao elementa izgradnje i upravljanja markom, s ciljem boljeg razumijevanja značaja vizualnog identiteta marke za poduzeće i za potrošače.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija