Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 594568

Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola


Obrovac, Iva
Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 594568 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola
(The visual identity of the brand - an example of brand Coca-Cola)

Autori
Obrovac, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2011

Stranica
41

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
vizualni identitet; marka; Coca-Cola
(visual identity; brand; Coca-Cola)

Sažetak
Vizualni identitet marke proizvoda predstavlja vrijednost poduzeća i vrijednosti karakteristika marke. Omogućava poduzeću da svoj identitet, dakle ono što poduzeće doista jest, prenese na potrošača kroz prije svega i dominantno osjetilo vida. U doba kada se potrošači putem masovnih medija susreću s velikim brojem različitih slika i poruka, poduzeće mora izgraditi i održavati snažan vizualni identitet marke proizvoda kako bi se diferenciralo od konkurencije, te kako bi potrošači odmah raspoznali o čemu je riječ. Dobar vizualni identitet marke može pomoći poduzeću u prenošenju željene poruke ciljnim tržišnim segmentima. Kao dobar primjer izgradnje marke putem vizualnog identiteta može se istaknuti marka Coca-Cola. Poduzeće Coca-Cola 2011. godine slavi 125 godina od osnutka, a marka Coca-Cola također je i jedna od najvrednijih marki na svijetu. Kroz dugu povijest marka Coca-Cola prolazila je kroz različite modifikacije vizualnog identiteta marke, dok je pritom bila lojalna održavanju istog logotipa i boje, te je dobrim upravljanjem vizualnim identitetom marke postigla svoj značaj, uspjeh i lojalne potrošače. Predmet završnog rada je proučavanje vizualnog identiteta elemenata marke kao elementa izgradnje i upravljanja markom, s ciljem boljeg razumijevanja značaja vizualnog identiteta marke za poduzeće i za potrošače.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Obrovac, Iva
Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Obrovac, I. (2011) 'Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Obrovac, Iva}, year = {2011}, pages = {41}, keywords = {vizualni identitet, marka, Coca-Cola}, title = {Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola}, keyword = {vizualni identitet, marka, Coca-Cola}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Obrovac, Iva}, year = {2011}, pages = {41}, keywords = {visual identity, brand, Coca-Cola}, title = {The visual identity of the brand - an example of brand Coca-Cola}, keyword = {visual identity, brand, Coca-Cola}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font