Pregled bibliografske jedinice broj: 594102
Uporaba diskursnih oznaka i kvaliteta učeničkih sastavaka
Uporaba diskursnih oznaka i kvaliteta učeničkih sastavaka // Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici: Zbornik radova s 25. međunarodnog skupa HDPL-a održanog 12.-14. svibnja 2011. u Osijeku / Leonard Pon, Vladimir Karabalić, Sanja Cimer (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2012. str. 363-377 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 594102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba diskursnih oznaka i kvaliteta učeničkih sastavaka
(Discourse marker use and EFL students´ writing quality)
Autori
Vickov, Gloria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici: Zbornik radova s 25. međunarodnog skupa HDPL-a održanog 12.-14. svibnja 2011. u Osijeku
/ Leonard Pon, Vladimir Karabalić, Sanja Cimer - Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2012, 363-377
ISBN
978-953-314-049-0
Skup
Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.05.2011. - 14.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
diskursne oznake; učestalost uporabe; kvaliteta sastavaka; engleski jezik
(discourse markers; frequency of use; writing quality; English)
Sažetak
Znanstvena su istraživanja u području primijenjene lingvistike identificirala uporabu diskursnih oznaka kao diskriminirajući čimbenik u kvaliteti sastavaka na engleskome kao stranome jeziku kod učenika različitih nacionalnih identiteta (Martinez, 2004 ; Jalilifar, 2008). Ovaj rad donosi prikaz rezultata dijela istraživanja usvojenosti engleskih diskursnih oznaka kod hrvatskih učenika i usredotočen je na ispitivanje odnosa učestalosti uporabe diskursnih oznaka i kvalitete učeničkih sastavaka na engleskome kao stranome, ali i na hrvatskome kao materinskome jeziku na dvjema razinama učenja: na završetku osnovnoškolskoga i srednjoškolskog obrazovanja. Dobiveni rezultati ukazuju na postojanje satistički značajne pozitivne povezanosti između učestalosti uporabe diskursnih oznaka i kvalitete sastavaka. Iako rezultati, u nastavku istraživanja, pokazuju da oznake ne moraju nužno biti i pretkazivači kvalitete sastavaka, u svom konačnom ishodu istraživanje potrvđuje da veća zastupljenost diskursnih oznaka pridonosi i kvaliteti pisanih uradaka, zbog čega te jezične jedinice zaslužuju posebnu pozornost u nastavi stranoga (engleskoga) jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-1301001-0917 - Razvoj diskurzivne kompetencije u medjujeziku učenika stranoga jezika (Čurković-Kalebić, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Gloria Vickov
(autor)